En uskalla lähestyä sinua.
Tunteeni on niin aito,
eikä kestä arvostelua.
Se on otettava sellaisenaan,pyyteettä.
Enkä ole kuitenkaan varma,
onko sinusta siihen.
Et ole ensimmäinen,
jota olen luullut oikeaksi liekiksi.
Itseni olen polttanut,
oppinut läksyni.
Niin, niin se on!
Mikä on sinun selityksesi?
Oletko liekkini
14
718
Vastaukset
- Lio-na
kohdalleen tämä runosi, melkein kuin itsestäni kirjoitettu, pyytentöntä rakkautta on sitä?
Huomenta murukulta, pidin tästä!- *MURUKULTA*
Kaksoisliekin löytäminen on ihanaa ja pelottavaa toisaalta..nyt! Kiitos sinulle ja aurinkoista pvää! :)
- TöllinLiisa
MURUKULTA.
Heii,sinäki liikut,herkillä vesillä.
kyllä tuttuja nuokki vedet.
Rakkauden aakkosia ,
eestaas,hankalia läksyjä.
Kysymysmerkkejä ,huutomerkkejä??!!
Otas kuules koepala,
syvältä,juustostaki otetaan.
Voimia ,hymyn kera.Liisa- *MURUKULTA*
Koepala on otettu..niin ja..
jalat alle!! :))))))))))))
- Rellu
eihän tunteita saa arvostella,
ne pitää elää täysillä :D
Ja, kai niitä näppejä tässä on
polttanut yks sun toinen -
elämä on.
Mutta asiaan, kiitos runostasi,
kyllä tuohon hyvin samaistuu.- minä tietty
Jos joku ystävällisesti selittäisi minulle, mitä tuo "elämä on" -fraasi tarkoittaa, kun siihen törmää alvariinsa. Minulle se ei kerro mitään.
- *MURUKULTA*
Niin, se vaatii vastaanottajaltakin jotain, harvemmin natsaa ja siksi kait jokainen varoo..
Kiitzz sinulle ja toivon, että aurinko paistaa sielläkin! :)
- Helmikankare
... miten arka onkaan sellaisen linnun lento.
Huokaan... tämä runo kosketti, hyvin kaunis ja viisas.- *MURUKULTA*
Vähemmistönä taitaa olla ne, jotka ei ole sydäntään rikkoneet kertakaan..onkohan niitä..
Kiitos kauniista sanoistasi..*punastuu*!
Mukavaa iltaa sinne! :) - Helmikankare
*MURUKULTA* kirjoitti:
Vähemmistönä taitaa olla ne, jotka ei ole sydäntään rikkoneet kertakaan..onkohan niitä..
Kiitos kauniista sanoistasi..*punastuu*!
Mukavaa iltaa sinne! :)rauhaisaa iltaa myös Sinulle :)
- syysyöllä
Se vain on niinn että kun liekit todella yhtyvät niin siitä tulee todellinen roihu ja se on mahtava tunne,toivottavasti me kaikki löydämme oman liekkimme.
- Kalle K
minu kierot silimät nyt näkkeekää?
Nostettu tämä hieno runo uuvelleen parrasvalloihin...
Siihen aekaan en ollut RR palstalla sensijjaan
louskutin leukoja huuhaalla.... - Into.Lento
lyhyesti:
. varovainen
. selkeä Muruseni, olipas se koskettavan hieno runo, on tullu poltettuu ittensä kertoilee Zakri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255