ne ois nyt tulevana viikonloppuna.ei ku sinne siis..kuka muu on menossa?
hailuoto ajot
9
2519
Vastaukset
- Uusi oululainen
.. uutena Oululaisena ikinä kuullutkaan moisesta, ovatko ne Hailuodossa vai mantereella ja mille päiville nämä kokoontumisajot tms osuvat? Kaikki lisäinfo olisi tervetullutta.
- Nimetön
25-27.8.06...sinne vaan kattelemaan ja pitämään hauskaa...
- tapahtuma
muutaman kerran käyneenä sanon että ei kannata mennä!!!
- Nimetön
ihan sun oma mielipide.oon parikertaa myös siellä käyny ja mukavaa on ollu..aika pitkälle siitä kiinni mistä sattuu pitämään.
kaikkihan eivät pidä mistään mikä sattuu omia ajatuksia vastaan olemaan. - Monessa olen käynyt
Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.
- jane 73
Monessa olen käynyt kirjoitti:
Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.
pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!
- naismotoristi vm-60
jane 73 kirjoitti:
pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!
Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.
- mielipide..
JOO..EI SE KAIKKI OLE KAIKKIA VARTEN !
- ???
naismotoristi vm-60 kirjoitti:
Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.
me ollaan luovuttu nimestämme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738