Opiskelen ja asun suomessa. Käyn 9-luokkaa ja olen erittäin tyytyväinen kouluruokaan. En ymmärrä, miksi suomalaiset pitää kouluruokaa pahana tai vastaavana.
Koulun keitot ovat erinomaiset ja pidän niistä paljon. Muutenkin ruuan taso on todella hyvä.
Verratkaa Venäläiseen kouluruokaan (minulla on siitä kokemuksia):
*Ruoka maksaa n. 20 Ruplaa
*ERITTÄIN pieni annos ruokaa
*Ruuan vaihtelevuudessa kehitettävää
*TEE ilman sokeria, juo sitten sitä...
*RUOKAA EI SAA hakea lisää
Monet ovatkin nälkäiset kun ruokaa ei tarjota riittävästi!
Suomalaiset opiskelijat: Miettikää hetki! Olisiko pitänytkin tänään käydä ottamassa edes vähän sitä erittäin tasokasta kouluruokaa?
Terv. 4 vuotta Suomessa asunut
Olen tyytyväinen kouluruokaan!
4
676
Vastaukset
- ubitsa tvoej mami, suka blät
Ty russkyi ponastayashtshemu? Nu otveti ka na vopros.
A ty otkuda? Ja iz Pitera, Leningrada ;)- Venäläinen..
...
- huy znaeat
Venäläinen.. kirjoitti:
...
Kruta =D
Kak teba zovut?
- food
Ruokalista löytyy ruokalan oven vierestä. Sinun täytyisi toimia näin: Ota tarjotin siihen lasi, servietti, haarukka, ja veitsi. Jos on keittoa niin lusikka, lautanen ja jokaista ruokaa vähintään lusikallinen. Ruokalassa on tarkoitus saada massu täyteen ruokaa. Kun olet syönyt niin nosta tuoli siihen tarkoitettuun paikkaan pöydän alle. Vie astiat astiatelineeseen, kuten siinä on muutkin astiat. Jos sinulla on erikoisruokavalio niin toista ruokaa saat juovuspäiseltä arskalta. Takaseinältä ja etuseinältä löytyy tämän päivän ruoka. Ruokaa on mahdollisuus saada kahdesta eri paikasta edestä ja takaa. Biopönttö löytyy mutta käytä sitä.vain oksentamiseen Muista sanoa kiitos ja sitten kävellen luokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840