onko jossain saabin mallissa jakohihna
vai onko kaikissa ketju
lähinnä kiinnostaa 9-3 ja 9-5 mallit
jakohihna saabissa?
13
12094
Vastaukset
- Paukku
Ketju ainekin 9-3 mallissa,joten ei tartte huolehtia
kyllä kestää.- 007
Sama 9-5 mallissa
- tässä tulee
Opelixin lohkoihin tehdyissä moottoreissa on yleensä hihna. Näitä on jotku 3,0.
- Junior-Trucker
95-ssä on hihna, mutta siinäkin vain 3.0 V6 mallissa. Moottorihan on Opelin peruja. Pelkät osat maksaa muistaakseni yli 400€, Kiristinrullia taisi olla vaatimattomasti neljä.. Kotikonstein ei pysty vaihtamaan, koska tarvitsee omat lukitustyökalut, joita käytetään silloin kun ajoitus säädetään hihnan asennuksen jälkeen.
- 007
Mulla on ainakin ketju ja auto on Saab 9-5 2.3t. Vuosimalli on 98.
- jos et lue
007 kirjoitti:
loppuun;) Sattuuhan noita.
- Junior-Trucker
007 kirjoitti:
Ei kai kukaan ole 2.3t-koneesta mitään puhunutkaan..??
- ysivitonen
Muistanko oikein: Aikoinaan useat eurooppalaiset autotehtaat kehittelivät sen kolmilitraisen v6:n yhteisvoimin ja sama kone on useissa eri merkkisissä autoissa hyvin paljon samanlaisena. Muistelen, että esim. yhdessä Lanciassa oli sama V6, mitä Saab käytti.
- saab_isti
suu suppuun jos ei ole muuta asiaa kuin valittaa,olet varmaan bemarikuski...
- Veto ketjulla on OK
Eiku Tojokuski, Kaikissa tojoissa on nääs hihnat !
- Anonyymi
Veto ketjulla on OK kirjoitti:
Eiku Tojokuski, Kaikissa tojoissa on nääs hihnat !
Mulla oli Toyota Verso diesel ketjulla
- 93 saab
Saab 93 malleissa vm-02-011 on ketju paitsi 93i mallissa jossa hihna ja se on jo valmistus lopetettu.
- Turbo-ton
Saab 9-3i malleissa 1.8 koneilla taitaa olla hihnakäyttö nokka-akseleille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738