Leijona

toinen samanmoinen =)

onko sinun vaikea puhua tunteistasi? tarkoitan sellaisista asioista jota ovat syvällä sisimmässäsi... toisin sanoen vaikea kohdata asioita, jotka satuttaa..
Olen huomannut itsestäni, että pakenen tietynlaisia minua satuttavia asioita, sen sijaan, että kohtaisin ne. Niitä on myös vaikea jakaa. Ja tämä taas aihettaa sen, että saatan tuntua etäiseltä toiselle..

3

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonatar_87

juu mä oon ihan samanlainen,mulla on paha tapa "juosta karkuun" jos tulee joku vaikee tilanne tai jotain vastaavaa ja en osaa kohdata asioita jotka satuttaa mua tai jotain.. ja sitten en osaa kertoa tunteistani ,sisimpiä ajatuksiani,kumppanille,eli en avaudu helposti,osaan kyllä näyttää tunteeni mutta en sanoa,kuulostaa varmaan oudolta mutta näin on =D

• leijonana

Minä olen aina pelännyt että jos paljastan tunteeni olen suojaton. Toinen pääsee satuttamaan liikaa tai saa liikaa valtaa elämääni. Minäkin olen hellinyt ja passannut ja pitänyt niin hyvänä kuin ihminen voi mutta kaikkein sisimpääni ei moni ole päässyt kurkistamaan. Minulle sanoi eräs ihminen että kun tutustuimme muutama vuosi sitten hän mietti että onpa hauska ja iloinen ihminen mutta mitähän on naamion takana. Niitä vaikeita asioita en osaa jakaa kenekään kanssa. Siksi kai minusta on tullut kaikissa suhteissani se vahvempi osapuoli. Vastuun ja taakan kantaja, arkipäivän pyörittäjä. Kuitenkin haluaisin joskus vierelleni sen vahvan miehen. Turvallisen olkapään jossa joskus voisin levätä ja heittää kaikki murheeni pois.

• leijona91

Minulla on aina ollut helppo ilmaista tunteitani ja annan ihmisten nähdä sisimpäni, mutta se ei ole aina hyvä juttu. Lopulta ihmisestä tulee sitten ennalta arvattava ja se ei ole siitä ihmisestä kivaa. Joten en sitten tiedä kumpi on huonompi; osata näyttää tunteensa vai piilottaa ne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe