Löytyisikö jostain kirjaa/opasta miesten vaatteiden kaavoitukseen? Etsiä olen yrittänyt mutta turhaan... Onkohan sellaisia olemassakaan? esim samantyylistä kuin Naisten pukimien peruskaavat tms.
Kaavoitus
3
1395
Vastaukset
- Ruotsinkielistä
Minulla on ruotsinkielinen "Mönsterkonstruktion herrkläder", kirjoittanut Inger Öberg ja Hervor Ersman. Sitä voi löytyä netiltäkin. Suosittelen!
Minulla on myös Proteko Läromedels AB, borås "Mönsterkonstruktion Herrkläder" /Reviderad upplaga. Vähän vaikeampi tasoinen kuin edellinen.
Sen voi tilata osoitteella:
PROTEKO
Box 55008
504 02 Borås
Puh: 46 033-20 49 50
Faxi: 46 033-20 49 69
Sähköposti: stiftelsen@proteko.se
www.proteko.se- Evilisha
Suuret kiitokset vinkistä :) opus löytyi ja on jo matkalla. Juuri semmoinen, mitä etsin :)
- miljami
katso www.play.com jossa myydään kaavakirjasarjaa, johon kuuluu myös miestenkaavoitus, joka on nyt loppu ellei oo lisää tullut. Voi löytyä sama kirja esim. koulujen kirjastoista. siis englanninkieleinen, mutta hyvin simppeli ja selkeä. Plussana, et tuossa sarjassa on oma peruskaava farkuille eli ei tarvi muokata ihan alust alkaen farkkuja. SV:t mukana kaikissa kaavoissa.
Kaavakirjasarjan on kirjoittanut Winifred Aldrich, ja osat ovat
Metric Pattern Cutting
-"- for Children's Wear and Babywear
-"- for Menswear (jota ei tälläkään hetkellä näytä olevan
varastossa)
Näyttäis olevan saatavilla myös osa "...for Women's Tailored Jackets".
Tätä en ole kuitenkaan tavannut vielä livenä, mutta varmasti
mielenkiintonen kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767