Täällä jotkut ovat sanoneet että reiki voi altistaa likaisille energioille joista ei ehkä koskaan pääse eroon. Mitähän näillä likaisilla energioilla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Että alkaa esimerkiksi näkemään hyvin negatiivisia yliluonnollisia ilmiöitä kuten spiritismissä?
No, itse olen käynyt reiki 1 kurssin ja siitä on ollut aika suurta hyötyä. Sillä olen päässyt monista sosiaalisista ongelmista pysyvästi eroon ja uskon että myös reiki on edesauttanut siinä. Lisäksi reiki aiheuttaa positiivisia solumuutoksia
ja tavallaan antaa soluillekkin energiaa myös fyysiseen kehoon. Eli esimerkiksi saattaa tukea lihaskasvua, toipumista sairauksista, ehkäistä sairauksia, parantaa fyysistä jaksamista. Mutta negatiivisia asioita ei ole pahemmin ollut ainakaan viimeisen vuoden sisällä jolloin kurssin kävinkin. Tosin asiat jotka minua tässä arveluttavat ovat ne, että mistä reiki tarkalleen ottaen tulee, mikä/kuka sitä välittää? Ja myöskin se, että reikikurssin käytyä viritys ei enää koskaan katoa??
Millaisia ajatuksia muilla asiasta?
Reikistäkö haittaa?
30
15236
Vastaukset
- Ruisu
Mielestäni reikissä on kysymys siitä, että tietoisuus laajenee. Jos tulet tietoiseksi energiavirroista ja tietoiseksi niiden kulusta ja kulkemattomuudesta itsessäsi, se ei koskaan katoa enää täysin. Sama on jos eri tekniikoiden avulla kerran teet "reiän" alitajuntasi panssariin, (joka mm. pitää käsittelemättömät, ei tunnetut tunteet ja muut keskeneräiset asiat pois tietoisuudesta), ne tulevat sieltä kaikki esille. Se helpottaa, vaarana on vain se että jossain harvoissa tapauksissa sieltä voi tulla kerralla liikaa, niin ettei pysty käsittelemään niitä.
Mutta pahojen henkien kanssa näissä tekniikoissa ei ole mitään tekemistä. Vain psykologiaa ja luonnon tiedettä.- Reiki = Energiaa
Suomennettuna energia, liekö japaninkieltä.
Esim. hevoset ja koirat nauttivat ja rentoutuvat reikihoidosta.
Näin olen lukenut alan artikkelista. Aivan luonnollista ja vaaratonta terveille kohteille.
- solumuutoksista?
Mitä tarkoitat ja millä toteat/todistat väitteesi?
- q88
olen hoitanut onnistuneesti joitain ihmisiä,kivuista,päänsärystä ym.pienestä kolotuksesta.innostuin asiasta ja kävin reiki ykkösen. sitten tapahtui seuraavaa:hoidin ihmistä jolla oli henkisiä ongelmia,sain törkeen migreenisen päänsäryn kolmex päiväx..fyysistä kipua kärsivästä sain pahan ihottuman..näitä ei minulla ollut koskaan ennen. tiedän etten ole kovin "valaistunut ihminen" mutta puhdistautunut kylläkin. onko muilla ollt jotakin vastaavaa?kiitti jos jollain neuvoja...
- noh..
q88 kirjoitti:
olen hoitanut onnistuneesti joitain ihmisiä,kivuista,päänsärystä ym.pienestä kolotuksesta.innostuin asiasta ja kävin reiki ykkösen. sitten tapahtui seuraavaa:hoidin ihmistä jolla oli henkisiä ongelmia,sain törkeen migreenisen päänsäryn kolmex päiväx..fyysistä kipua kärsivästä sain pahan ihottuman..näitä ei minulla ollut koskaan ennen. tiedän etten ole kovin "valaistunut ihminen" mutta puhdistautunut kylläkin. onko muilla ollt jotakin vastaavaa?kiitti jos jollain neuvoja...
Minulle gramma hyvin tietoista ja analysoitua kokemusta vastaa kiloa teoriaa. Oikeastaan jos tiedostaa ja ymmärtää että reiki parantaa esimerkiksi fyysisistä sairauksista, se tietenkin näkyy soluissa positiivisesti. Ihminen joka ei itse halua uskoa jotain asiaa, on hänelle aivan turha yrittää todistaa yhtään mitään. Jos kaksi ihmistä on täysin vastakkaisella näkökannalla asiasta, todistelu suuntaan tai toiseen on aivan turhaa eikä johda yhtään mihinkään, siispä ihminen joka on ottanut sen asenteen että ei usko vaikkapa reikin vaikutukseen ei kannata niinkään etsiä todisteita muiden puheista vaan mennä, havaita ja kokea itse jos hän haluaa avoimin mielin selvittää asian todenperäisyyttä. Jos huomaan jostain ihmisestä että hänellä ei ole minkäännäköistä käytännönkokemusta reikistä vaan pelkkiä luuloja ja hän suhtautuu hyvin jyrkästi asiaan, koen että tälläiseen väittelyyn on turha lähteä mukaan. Jos ihminen parantuu astmasta, se vaatii solumuutoksia. :)
- kokeillako..
noh.. kirjoitti:
Minulle gramma hyvin tietoista ja analysoitua kokemusta vastaa kiloa teoriaa. Oikeastaan jos tiedostaa ja ymmärtää että reiki parantaa esimerkiksi fyysisistä sairauksista, se tietenkin näkyy soluissa positiivisesti. Ihminen joka ei itse halua uskoa jotain asiaa, on hänelle aivan turha yrittää todistaa yhtään mitään. Jos kaksi ihmistä on täysin vastakkaisella näkökannalla asiasta, todistelu suuntaan tai toiseen on aivan turhaa eikä johda yhtään mihinkään, siispä ihminen joka on ottanut sen asenteen että ei usko vaikkapa reikin vaikutukseen ei kannata niinkään etsiä todisteita muiden puheista vaan mennä, havaita ja kokea itse jos hän haluaa avoimin mielin selvittää asian todenperäisyyttä. Jos huomaan jostain ihmisestä että hänellä ei ole minkäännäköistä käytännönkokemusta reikistä vaan pelkkiä luuloja ja hän suhtautuu hyvin jyrkästi asiaan, koen että tälläiseen väittelyyn on turha lähteä mukaan. Jos ihminen parantuu astmasta, se vaatii solumuutoksia. :)
..olet nuo solumuutokset havainnut?
Vai ihanko paljaalla silmällä vaan?
- tuota
hoidat sitten reikillä? itse tunnen varsinkin vasemmassa kädessä energiaa, otsassa ja päälaella. lasketko kätesi hoito kohtaan ja teet mitä? ajatteket jotain vai rupeet vaan tuntemaan sitä enegiaa. ois kiva kokeilla ku näitä energioita kumminkin tunnen, en kyl tiedä onko tää ny sitä reikiä ;)
- kanavoidaan
Energiaa kanavoidaan käsien kautta ja käsiasennot liittyvät chakroihin. Tosin reikissä on se hyvä puoli että et menetä omaa ki-energiaasi, kun taas jos käytät omia ki-energia varastojasi tämä voi olla haitallista.
- 'sähkökemiaako'?
kanavoidaan kirjoitti:
Energiaa kanavoidaan käsien kautta ja käsiasennot liittyvät chakroihin. Tosin reikissä on se hyvä puoli että et menetä omaa ki-energiaasi, kun taas jos käytät omia ki-energia varastojasi tämä voi olla haitallista.
Esim. Kuulet hyvän uutisen sinua ahdistanesta terveysuhkasta. Kuuletkin olevasi terve.
Se vaikuttaa sinuun lähes shokeeraavasti myönteisessä mielessä.
Keskushermostossa on käynnistynyt myös solutasolla edullisia aineenvaihduntaprosesseja.
Niinkuin äidin puhallus lapsen sormen pipiin, näin myös hyvä Energia helpottaa
moneen vaivaan.
Olen tuntenut joskus autettavasta lähteneen negatiivisen energian aiheuttavan
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta. Tämä lienee tuttua energiahoitoa antavilla ihmisillä. - Ehdottomasti
'sähkökemiaako'? kirjoitti:
Esim. Kuulet hyvän uutisen sinua ahdistanesta terveysuhkasta. Kuuletkin olevasi terve.
Keskushermostossa on käynnistynyt myös solutasolla edullisia aineenvaihduntaprosesseja.
moneen vaivaan.
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta. Tämä lienee tuttua energiahoitoa antavilla ihmisillä.Nimenomaan, ajatuksellakin on valtava voima. Sanotaan että kehoa ja mieltä ei voi eritellä vaan ne ovat yhtenäinen kokonaisuus. Positiivinen ajattelu vaikuttaa positiivisesti terveyteen jne. Harva energiaparantaja kieltää ajatuksen voiman olemassaoloa. :)
- ehkä näin
moneen vaivaan.
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta. Tämä lienee tuttua energiahoitoa antavilla ihmisillä."Olen tuntenut joskus autettavasta lähteneen negatiivisen energian aiheuttavan
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta."
Tai ehkä autettavasta heijastuu tuolloin jotain sellaista, mikä on hoitajalla itsellään vielä "kesken". Peilaapa hiukan itseäsi vastaavissa tilanteissa. - 'sähkökemiaako'
ehkä näin kirjoitti:
"Olen tuntenut joskus autettavasta lähteneen negatiivisen energian aiheuttavan
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta."
Tai ehkä autettavasta heijastuu tuolloin jotain sellaista, mikä on hoitajalla itsellään vielä "kesken". Peilaapa hiukan itseäsi vastaavissa tilanteissa.Näitä on ollut 2 tapausta tänä vuonna. 'Rekisteröin' autettavalla hyvin vahvan psyyken.
Seuraavalla kerralla ei ollut mitään erikoisia tuntemuksia.
Varmasti on "kesken". En ole energiahoitaja. Nämä ovat spontaaneja kohtaamisia.
Itseä näissä pitää kuunnella, pitää huoli myös omasta henkisestä taspainosta.
Ei ole hirttä kaulalla päteä alalla, joka on kovasti aluillaan. - yllätyin
moneen vaivaan.
lyhytaikaista pahoinvoinnin tunnetta. Tämä lienee tuttua energiahoitoa antavilla ihmisillä.On suuri vaikutus sillä, mitä ajattelee esim. itsestään ja omasta elämästään -> miten asiat sitten sujuvat. Muutoksen voi aloittaa hyvin pienestä.
yllätyin kirjoitti:
On suuri vaikutus sillä, mitä ajattelee esim. itsestään ja omasta elämästään -> miten asiat sitten sujuvat. Muutoksen voi aloittaa hyvin pienestä.
Ajatusenergia on mielestäni sukua ilmakehissä esiintyvälle salamailmiölle.
Samoin Maapallon elämänsyntymisessä salamalla oli ratkaiseva osuus.
Ihminen on käynyt Kuussa. Menikö ajatusenergia sinne samaan aikaan kuin sähköiset
toimintaohjeet?
Poltergeist ilmiöt aiheutetaan ajatusenergialla!
Pelottavaa vai mitä?- tuttu juttu
capt.cöpenick kirjoitti:
Ajatusenergia on mielestäni sukua ilmakehissä esiintyvälle salamailmiölle.
Samoin Maapallon elämänsyntymisessä salamalla oli ratkaiseva osuus.
Ihminen on käynyt Kuussa. Menikö ajatusenergia sinne samaan aikaan kuin sähköiset
toimintaohjeet?
Poltergeist ilmiöt aiheutetaan ajatusenergialla!
Pelottavaa vai mitä?Tähänhän spiritismikin perustuu, ajatusten tuottama energia ja henkilöiden yksilölliset energiakentät (aurat) näkyvät eetterissä oleville olennoille. Ja ajatukset impulssinomaisesti houkuttelevat paikalle muuta ajattelevaa.
- ja..
Ehdottomasti kirjoitti:
Nimenomaan, ajatuksellakin on valtava voima. Sanotaan että kehoa ja mieltä ei voi eritellä vaan ne ovat yhtenäinen kokonaisuus. Positiivinen ajattelu vaikuttaa positiivisesti terveyteen jne. Harva energiaparantaja kieltää ajatuksen voiman olemassaoloa. :)
Ainiinjuu ja reikihän toimii myös eläimillä. :)
- Anonyymi
ja.. kirjoitti:
Ainiinjuu ja reikihän toimii myös eläimillä. :)
No mulla kissa joka sairastellut oon käyttänyt eläinlääkärillä ja on mennyt rahaa lääkkeisiin ja käynteihin lääkärissä....kissaltani ei ole löytynyt verkokeissa ei ultrassa mitään mutta silti on lääkitty synteettisillä lääkkeillä esim.antibiootilla muka ruokahalua lisämään kun huomasin että päivastoin kissani streensaantui vain enemmän kun väkisin vastoin neidin tahtoo ruiskin sen suuhun milloin mitäkin lääkettä...kissani on aina ollut ihan pennusta asti stressi-kissa johtuen että otin sen pentuna 7kk iässä perheestä jossa sai traumoja nyt kissani on 9v.ollut minun kanssa kaksin ja oppinut luottamaan lopulta minuun ....on pelokas arka ja selvästi masentunut nyt taas ja ruokahalu ollut huonoa nyt on hiukan ruvennut onneksi jo syömäänkin edes pikkusen.Kahdella eri lääkärillä käytiin ensimmäinen kokemus oli hirveä oltiin päivystyksessä melkein vuorokausi eikä lääkäri edes tutkinut kissaani vaan ilmotti että eutanasia nyt vaan kun kissa muka niin vanha (9v,) ihan yritti väkisin pakottamaan minua suostumaan eutanasiaan vaikka kissallani oli vain stressiä???Uhkasi jos en suostu niin valvonta elänlääkäri vie kissan sitten lopetettavaksi???No me lähdimme sireltä silti kun tämä naislääkäri vaati minulta 1500e että hän voisi edes harkita muka hoitaa kissaani kuntoon muka ruokintaletkulla ja aluksi olisin saanut ruokintaletkun mukaani kotiin sen jälkeen olisi mennyt sairaala hoitoon ja ilmotti mitä vuorokausi ja hoidot sitten maksaisi lisää???Vaati että voin joko nyt heti suostua eutanasiaan tai allekirjottaa paperin jossa nyt olisi aluksi sitoutunut maksamaan tuon 1500e hänelle??No seuraavana aamuna kokonaan ei kaupungista joku valvova eläinlääkäri soitti heti aamusta kysyi osotettani en kertonut vaikka sanoi että hän saa sen kyllä selville muutenkin???Tämä mies häiriköi minua koko päivän kun olin jo kissani kanssa menossa toiselle eläinlääkärille joka sitten otti kokeita ja ei löytynyt mitään vaikka syy eutanasiaan oli noin minuutin katsaus kissaani että muka maksa mennyt jo ja ainoa vaihtoehto eutanasia ennen edes verikokeiden ottoa jotka olivat ihan ok kuitenkin...mo nyt olen itse hoitanut kissaani kotona ja ollut yhteydessä vaan tähän toiseen lääkäriin joka ei löytänyt elimellistä vikaa kissaltani???Nyt sattui eräs nainen kun kuuli tapauksestani että hän näkee kuinka rakastan kissaani ja että hän haluasi auttaa antamalla etänä reiki hoitoa kissalleni...ja ihan pelkkää hyvää hyvyyttään siis ilman maksua!Ajattelin että nyt kun tutkinut tätä reiki hoitoa niin miksi en kokeilisi sitä kissaani kun hän kerran haluaisi auttaa...olen tehnyt kissani eteen kaiken ja rakastan sitä todella paljon ja annan sille rakkautta ja on saanut hyvän kodin minulta...itse olen nyt ennen nukkumaan menoa laulanut halinut pusinut kissaani ja nyt olen huomannut että tykkää kovastikkin kun olen neidin vatsaa hieronut silti joka päivä on erinlainen nyt ollut kun välillä on pelokas ja ahdistunut ja selvästi masentunut sitten välillä taas virkeempi onko kenelläkään kokemusta kissan reiki hoidosta etänä???Ja jos ollut jopa saman tyylisiä oireita kun minun kissallani???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla kissa joka sairastellut oon käyttänyt eläinlääkärillä ja on mennyt rahaa lääkkeisiin ja käynteihin lääkärissä....kissaltani ei ole löytynyt verkokeissa ei ultrassa mitään mutta silti on lääkitty synteettisillä lääkkeillä esim.antibiootilla muka ruokahalua lisämään kun huomasin että päivastoin kissani streensaantui vain enemmän kun väkisin vastoin neidin tahtoo ruiskin sen suuhun milloin mitäkin lääkettä...kissani on aina ollut ihan pennusta asti stressi-kissa johtuen että otin sen pentuna 7kk iässä perheestä jossa sai traumoja nyt kissani on 9v.ollut minun kanssa kaksin ja oppinut luottamaan lopulta minuun ....on pelokas arka ja selvästi masentunut nyt taas ja ruokahalu ollut huonoa nyt on hiukan ruvennut onneksi jo syömäänkin edes pikkusen.Kahdella eri lääkärillä käytiin ensimmäinen kokemus oli hirveä oltiin päivystyksessä melkein vuorokausi eikä lääkäri edes tutkinut kissaani vaan ilmotti että eutanasia nyt vaan kun kissa muka niin vanha (9v,) ihan yritti väkisin pakottamaan minua suostumaan eutanasiaan vaikka kissallani oli vain stressiä???Uhkasi jos en suostu niin valvonta elänlääkäri vie kissan sitten lopetettavaksi???No me lähdimme sireltä silti kun tämä naislääkäri vaati minulta 1500e että hän voisi edes harkita muka hoitaa kissaani kuntoon muka ruokintaletkulla ja aluksi olisin saanut ruokintaletkun mukaani kotiin sen jälkeen olisi mennyt sairaala hoitoon ja ilmotti mitä vuorokausi ja hoidot sitten maksaisi lisää???Vaati että voin joko nyt heti suostua eutanasiaan tai allekirjottaa paperin jossa nyt olisi aluksi sitoutunut maksamaan tuon 1500e hänelle??No seuraavana aamuna kokonaan ei kaupungista joku valvova eläinlääkäri soitti heti aamusta kysyi osotettani en kertonut vaikka sanoi että hän saa sen kyllä selville muutenkin???Tämä mies häiriköi minua koko päivän kun olin jo kissani kanssa menossa toiselle eläinlääkärille joka sitten otti kokeita ja ei löytynyt mitään vaikka syy eutanasiaan oli noin minuutin katsaus kissaani että muka maksa mennyt jo ja ainoa vaihtoehto eutanasia ennen edes verikokeiden ottoa jotka olivat ihan ok kuitenkin...mo nyt olen itse hoitanut kissaani kotona ja ollut yhteydessä vaan tähän toiseen lääkäriin joka ei löytänyt elimellistä vikaa kissaltani???Nyt sattui eräs nainen kun kuuli tapauksestani että hän näkee kuinka rakastan kissaani ja että hän haluasi auttaa antamalla etänä reiki hoitoa kissalleni...ja ihan pelkkää hyvää hyvyyttään siis ilman maksua!Ajattelin että nyt kun tutkinut tätä reiki hoitoa niin miksi en kokeilisi sitä kissaani kun hän kerran haluaisi auttaa...olen tehnyt kissani eteen kaiken ja rakastan sitä todella paljon ja annan sille rakkautta ja on saanut hyvän kodin minulta...itse olen nyt ennen nukkumaan menoa laulanut halinut pusinut kissaani ja nyt olen huomannut että tykkää kovastikkin kun olen neidin vatsaa hieronut silti joka päivä on erinlainen nyt ollut kun välillä on pelokas ja ahdistunut ja selvästi masentunut sitten välillä taas virkeempi onko kenelläkään kokemusta kissan reiki hoidosta etänä???Ja jos ollut jopa saman tyylisiä oireita kun minun kissallani???
Niin aion tehdä valituksen tuosta nais eläinlääkäristä näin on minua neuvottu kun lisäksi kissalleni oli jätetty kun ne verikokeet lopulta otettiin siellä päivystyksessä niin seuraavana päivänä kun toinen lääkäri otti siteen kissani tassusta yllätys yllätys sieltä alta löytyi kanyyli joka oli varmasti jo ehtinyt aiheuttaa kipua kissani tassuun onneksi tämä mies eläinlääkäri avasi siteen ja poisti kanyylin ja verta tulikin reilusti kissani tassusta ja siihen laitettiin sitten uusi side päälle?Soitin kyllä sinne päivystykseen jossa hoitaja vastasi ja kysyin ensin lääkärin nimeä jolla kissani kävi kun sitä ei missään papereissa lukenut eikä hän myöskään esitellyt itseään ollenkaan verikokeiden tulokset sain sähköpostiini kun kävin vastaanotossa ne vaatimassa eikä niissäkään ollut lääkärin nimeä???Diagnoosiakaan en saanut enkä mitään papereita koko käynnistämmekään mutta sitten vaadin diagnoosia sain sen sitten jotakin toista kautta viestinä puhelimeeni...no sekin oli sekava ja outo koko diagnoosi???Jotakin hepatiittia sitten sekin muuttui haimatulehdukseksi lopulta se olikin ehkä sappirakossa se syy???Kaikki tutkittiin ei ollut näissä mitään vikaa???Jotenka tunnistin naisen kuvasta kun katsoin hoitohenkilökunnan kuvat koska on kallis ja ihan aika suosittukin elänlääkäri paikka sekä sairaala mutta tämä kokemus kyllä oli hyvin outo olemme kerran aiemmin käyneet samassa paikassa sillon oli huoneessa lääkärin lisäksi myöskin hoitaja...ja asiallista oli hoito sekä käytös heillä ja stressi oli diagnoosi kaikki paperit käynnistämme sain sillon sekä lääkärin nimen se oli myöskin papereissa jotka saimme sieltä mukaamme?
- tässä..
Tuossa nimimerkki Asterix kirjoittaa kokemuksistaan:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5691.15
Lisää juttua:
http://www.lipstickmystic.com/articles/why_reiki_is_dangerous_reiki_is_bad.html- c.c
Oli ilo lukea, näitä 'kokijoiden' viestejä.
Lontoo nyt vain ei taitu. - tuota
c.c kirjoitti:
Lontoo nyt vain ei taitu.kiitti linkistä todellakin tuo alexin juttu oli sellanen et menee korvan taakse välittömästi.
c.c kirjoitti:
Lontoo nyt vain ei taitu.google translate
- Reikeli
"Lisäksi reiki aiheuttaa positiivisia solumuutoksia ja tavallaan antaa soluillekkin energiaa myös fyysiseen kehoon. Eli esimerkiksi saattaa tukea lihaskasvua, toipumista sairauksista, ehkäistä sairauksia, parantaa fyysistä jaksamista."
Mikä tutkimus ja kenen tekemä. Olet varmaan kuunnellut liikaa kurssien vetäjän hehkutusta. Solumuutokset ainakin olisivat tutkimuksin havaittavissa.
Reiki on hoitoa reikäpäille, siis minun mielipiteeni ja monen muun.
ps. seuraavana tulee homeopatian lantraus. - Harjoittelija2
...vastaavaa tekniikkaa kuin reiki. oma, vankkaan kokemukseen perustuva mielipiteeni on: reiki ja muut vastaavat tekniikat eivät ole ihmiselle hyväksi,chakroja ei pitäisi manipuloida keinotekoisesti, etenkään sellaisen joka ei itsekään ole kunnossa. Mailma suorastaan pursuaa ihmisiä jotka kokevat olevansa jonkinlaisia parantajia (egoaan pönkittääkseen), ilman mitään hajuakaan mistään syvemmästä tiedosta.
Todellisella parantajalla on selvänäkökyky ja energiat aivat toista luokkaa kuin reiki-tyypeillä. Olen tavannut useampia, kukaan heistä ei paranna chakroja manipuloimalla, eikä myöskään suosittele sitä, päinvastoin, eräskin sanoi, että kaikkein pahimmassa kunnossa olevat potilaat ovat näitä reikin harrastajia, koska he ovat päässeet ronkkimaan chakrojaan, niitä kun on huomattavasti vaikeampaa korjata kuin vaikka sairauksia.
Jokainen kuitenkin tekee omat johtopäätöksensä, reiki-uskovaiset tod. näk. ajattelevat että taas joku tietämätön levittää harhatietoa. Itse kuitenkin olen voinut päivä päivältä paremmin lopetettuani energia pelleilyt, ja voin kertoa että olin jo melko remontissa vuosien "hoitojen" jälkeen.- mutmut
Olen ymmärtänyt, että reiki on ensisijaisesti oman henkisen kasvun väline. Hoitomahdollisuus tulee ikäänkuin sivutuotteena. Ja siitäkin sanotaan, että ensin pitäisi hoitaa itseään, sen jälkeen itseään, vielä vaan itseään - ja sitten jos ja kun tuntuu puhtia piisaavan vasta muita. Aloittaen mieluusti omasta lähipiiristään.
Lähtevätköhän immeiset liian kepeästi antamaan hoitoja vieraille? - no way
mutmut kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että reiki on ensisijaisesti oman henkisen kasvun väline. Hoitomahdollisuus tulee ikäänkuin sivutuotteena. Ja siitäkin sanotaan, että ensin pitäisi hoitaa itseään, sen jälkeen itseään, vielä vaan itseään - ja sitten jos ja kun tuntuu puhtia piisaavan vasta muita. Aloittaen mieluusti omasta lähipiiristään.
Lähtevätköhän immeiset liian kepeästi antamaan hoitoja vieraille?itseäni. Sitä varten kurssinkin kävin. En ole vielä valmis hoitamaan muita,enkä voi kuvitellakkaan antavani maksullisia hoitoja. No way. Kullan kimppuun käyn seuraavaksi : )
- Anonyymi
no way kirjoitti:
itseäni. Sitä varten kurssinkin kävin. En ole vielä valmis hoitamaan muita,enkä voi kuvitellakkaan antavani maksullisia hoitoja. No way. Kullan kimppuun käyn seuraavaksi : )
Kristillisestä näkökulmasta katsottuna reikihoidoilla ei kannata leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit 14 vuotta vanhaan kommenttiin, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reiki perustuu buddhalaiseen meditointiin ja on siis uskonnollinen riitti/rituaali. Ei kannata alkaa näitten voimien kanssa pelaamaan, siinä voi käydä huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit 14 vuotta vanhaan kommenttiin, miksi?
:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840