Criss angel pelleilee kameralla :P

magician000

11

2325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laarre

JOO kyllä mä sen tiesin etä sulla menee hermot :S mut arvaa osaanko jos ei kukaan opeta en voi ikinä oppii :/ et niinku.. vähän vaikee olla hyvä ja oppia heti ens kerrasta?

• magician000

Katsos taikurit aina kehuvat toisiaan ym.
        Toisin kuin : "Vedäppäs käsi siit yläpuolelt!" tai: "Käärippäs hihat ja tee toi sama uusiks"
        tai: "Ähää! Mä näin sen pallon"
        Sit kesken taikatempun alat valittaa et: "Näytäppä naamasi ku säki näit mun naaman"
        Kysyn siis että kumpaa haluat katsella?
        Taikatemppuja vai taikurin lärviä?

Mene paikkakuntasi kirjastoon, lainaa aihetta käsitteleviä kirjoja, opettele sorminäppäryyttä ja otteita.
        Kun nuo kaikki olet tehnyt ja hallitset kaikki perusasiat (voltti korttipakalla, palmeeraaminen ja esiintyminen jne.) voit tulla kyselemään uusia taikatemppuja.

Hyvänkin taikatempun voi pilata huonolla esiintymisellä

P.S. Taikurit ovat herrasmiehiä :D

• ei kannata
        magician000 kirjoitti:

Katsos taikurit aina kehuvat toisiaan ym.
        Toisin kuin : "Vedäppäs käsi siit yläpuolelt!" tai: "Käärippäs hihat ja tee toi sama uusiks"
        tai: "Ähää! Mä näin sen pallon"
        Sit kesken taikatempun alat valittaa et: "Näytäppä naamasi ku säki näit mun naaman"
        Kysyn siis että kumpaa haluat katsella?
        Taikatemppuja vai taikurin lärviä?

Mene paikkakuntasi kirjastoon, lainaa aihetta käsitteleviä kirjoja, opettele sorminäppäryyttä ja otteita.
        Kun nuo kaikki olet tehnyt ja hallitset kaikki perusasiat (voltti korttipakalla, palmeeraaminen ja esiintyminen jne.) voit tulla kyselemään uusia taikatemppuja.

Hyvänkin taikatempun voi pilata huonolla esiintymisellä

P.S. Taikurit ovat herrasmiehiä :D

opetella sitä...

• magician000
        ei kannata kirjoitti:

opetella sitä...

Köh.. Koko korttitaikuus perustuu volttiin :P

• laarre
        magician000 kirjoitti:

sori kun mä sillai.. en oikee itsekkään tiijä mitn mitä tein : /

• taida perustua
        magician000 kirjoitti:

voltti on ihan turha. Voit käyttää double undercutia tai jotain muuta hauskaa tapaa saada valittu kortti pakan päällimmäiseksi. Kortti temppuja voisi tehdä ilman volttiakin ihan helposti.

• FinStdio
        magician000 kirjoitti:

Ei kai koko korttitaikuus siihen perustu vaikka onki ehkä käytetyin tekniikka...

• mrtikka
        FinStdio kirjoitti:

Ei kai koko korttitaikuus siihen perustu vaikka onki ehkä käytetyin tekniikka...

Monta kertaa olen jäänyt kiinni dupuble undercuttia tehdessäni. hermothan siinä meni. Voltissa on se ihana asia että se on ''näkymätön'' ellei sitä osaa ja se on yksi syy miksi sitä väitetään turhaksi, kun yksinkertaisesti ei vain osaa. Tosi hyvä liike vähän vaikea mutta hyödyllinen. En tiedä mitä temppuja kyseinen voltinvihaaja tekee mutta itse olen nähnyt sen hyödylliseksi

• varsa_villi

moi!must cris angel on best!!kukaan ei saa haukkuu sitä!!!!!

• magician000

Criss Angelia ei arvosteta taikurien keskuudessa.. Näin ainakin olen lukenut.

• death_
        magician000 kirjoitti:

Criss Angelia ei arvosteta taikurien keskuudessa.. Näin ainakin olen lukenut.

no...saattaahan ne levitaatiot olla feikkiä mut kyllä ne sen kivunkestämisjutut on ihan pakko olla totta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      183
      4815
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2556
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1190
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe