Täydellinen saunaremontti on edessä. Onko kellään kokemusta muotolauteista?Onko ne mukavat käytössä?
Muotolauteet
6
4641
Vastaukset
- kurvikkaissa
ei voi olla pitkällään eli aika kelvottomia ovat.
- tiedä..
Minä olen joskus mielessäni ihmetellyt noiden viritysten alapintojen pesua. Kannattanee ainakin opetella laudeliinan käyttö, jos sellanen ei ole ollut aiemmin tapana..?
Ja saako lattiaakaan pestyä helpolla sellaisten alta? - lhm
, mutta valitampa kuitenkin. Huonot on. Tosin tämä on oma mielipiteeni ja toisenlaisiakin on olemassa.
Mielestäni tuolla ollaan jyvällä:
http://www.saunasite.com/index-fi/koko.htm- kirjailija ruuneberg
tosi viisasta tekstiä... miun mielestä suurin osa on pas.... " Toinen tärkeä näkökohta on muistaa, että saunassa kiuas on kuin nuotio, jonka ympärille kokoonnutaan, joten lauteiden on oltava lähellä kiuasta.Suurissa saunoissa tärkeä seikka on pitää saunan koko mahdollisimman pienenä."
" Tärkeätä on että alinta porrasta ei sijoiteta kiukaan eteen" eli että jakkaraa ei kannata laittaa kiukaan eteen... halooo.... salettiin joku helsingin professori kirjottanu, ite käyny kerran puusaunassa ja muuten kerrostalon alakerran huoneistosaunassa
- Rentoa löylyä
Miksi saunassa pitäisi kyykkiä? Sinnehän mennään puhdistautumisen lisäksi myös rentoutus mielessä? Mun saunaani tulee yhdelle seinälle kiinnitettävä muotolaude, koska sen saa nostettua seinälle siivouksen ajaksi.Jos joku muukin kiinnostuu niin nettiosoite on tässä.www.muoto-lauteet.fi
- Anonyymi
Jossain kylpylässä on ollut höyrysaunassa muotolauteet ja tällainen 'huonoselkäinenkin' on saanut istua siellä ihan rennosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316079- 345553
- 293134
- 342504
- 442397
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697