Onko muita aurinko-skorppari, kuu-vesimies tyyppejä? Millaisia olette ulkoisesti ja sisäisesti? Entä onko jollakin venus jousimiehessä, mitä tarkoittaa?
Itsellä mm. kuumat on tunteet, mutta ulkoinen olemus ei sitä paljasta. Jos tunteet menee pakkasen puolelle, torjunta ja viileys täydellinen. En jaksa ruveta vääntämään ja kääntämään, the end kerrasta poikki vaan. Romanttinen erootikko (skorpparin vaikutusta?). Mitä kiinnostuneempi olen ihmisestä, sitä etäisemmin häneen ensin suhtaudun. Joskus flirttaan vain "huvin ja urheilun vuoksi", eli ihan vaan itseäni viihdyttääkseni, sitten ihmettelen, kun miehet käy ihastuksesta kuumina, itse olen heittänyt juttua kevyesti. kääk, ja ei muuta kuin peruuttamaan pikavauhtia... tämä lienee taas tyypillistä skorpparia.
Aurinko skorppari, kuu vesimies, onko muita?
matadora de toros
0
253
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777