Onko sinulle

lempi

usein sanottu "minä rakastan sinua" ja oletko itse sanonut niin? millaisissa tilanteissa ja miltä tuntui? :)

15

1202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan ...

enkä ole itse sanonut niin

• Mikä on usein?
      Välillä nuo sanat on kuullut joka päivä ja itse sanonut joka päivä. Nyt en ole noita sanoja kuullut/sanonut pariin vuoteen.

Onhan se kaunein lause jonka ihminen voi sanoa toiselle. Kolme pientä sanaa jotka saavat pahat asiat häviämään.

• lempi

tavalla kuvattu tuo lauseen merkitys :)

• lempi kirjoitti:

tavalla kuvattu tuo lauseen merkitys :)

Juu no sanoin nyt mitä tuli mieleen.

Hmm, Lempi tullu takasin :D

• Lempi :) ...

olisi ripaus realismia paikallaan, sillä tämä on todellisuutta Suomessa :

Radioääni virui lähes puoli vuotta kuolleena kotonaan

11.9.2006 09:36, päivitetty 11.09. 11:30

"Pyhäaamujen "Iskelmäradion" rakastettu Ilpo Hakasalo kohtasi suuren hiljaisuuden yksin kotonaan.

- Tämä on maksimaalisin määrä yksinäisyyttä, mitä tähän kaupunkiin voi kuvitella, huokaa toimittaja Maarit Niiniluoto järkyttyneenä ja surullisena.

Niiniluoto sai muutama viikko sitten tietää entisen työtoverinsa, Iskelmäradio-ohjelmaa vuosina 1986-2002 toimittaneen Ilpo Hakasalon, 69, kuolemasta. Hakasalo menehtyi kotonaan Helsingin Katajanokalla tammikuun alussa. Huoltomies löysi vainajan vasta 1. kesäkuuta. Hänet haudattiin 15. kesäkuuta.

Varhain orvoksi jääneellä Hakasalolla ei ollut lähiomaisia. Jos omaisia ei löydetä, hautajaiset järjestää sosiaalivirasto.

Etäiset sukulaiset, tutut ja ystävät kuulivat Hakasalon kuolemasta vasta elokuussa. Sekin tieto saatiin sattuman kautta.

Hakasaloa suolahtelaisen ylioppilasluokan 50-vuotisjuhliin keväällä tavoitellutta entistä luokkatoveria oli jäänyt vaivaamaan, ettei Hakasalo ollut vastannut soittoihin. Kun hän loppukesällä yritti uudelleen, ilmoitettiin, ettei puhelinnumeroa enää ole olemassa.

Luokkatoveri otti yhteyttä Niiniluotoon, joka hälytti etäsukulaiset."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1232591

• ???

Mikä asiayhteys lempiin tai lempin viestiin?
        En tajunnut.

• Realisti.

Saavat mässäämistä hetkeksi.

• lempi

mitenköhän tämä liittyi aiheeseen, ja mistä päättelet, että olisin jotenkin epärealistinen? :)

• joka päivä :-)

.. :-)

• Lisa.J.

ei ole kovin uskottavaa. :(
      Itse en ole sanonut koskaan edes inttämisen jälkeen.

• ajattelemaan ...

olisi riittävä peruste lähteä tästä maasta

• koskaan

paneteltu?

• vai..

onko kenties vain koeteltu ;)

• lempi
        vai.. kirjoitti:

onko kenties vain koeteltu ;)

varmasti jokseenkin tylsä ja ristiriidaton ihminen, josko kumpaakaan olisi tehty :)

• tyttö 23

Mummu, äiti ja isä sanonu. Musta tuntu että mua rakastetaan :) Ite olen kanssa sanonu niin, olen kuullut omat sanani. Olen laittanu viestillä niin. En tie oliko se totta, mietin sitä kyllä vähän. Olinkohan kovin ilkeä, kun en ollu ihan varma oliko se totta. Halusin vaan tehdä selväksi sen että mulle on merkitystä. ei se varmaan uskonu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe