Nordea rahoitus -nordea pankki

huips

Mikähän on Nordea rahoituksen suhde Nordea pankkiin. Meille kävi pieni huolimattomuus Plussa tilin kanssa ja se suljettiin -Nordea rahoitus sanoi, että muita seuraamuksia ei aiheutunut, vaikka lasku ehti perintätoimistoon. Meillä on nordea pankissa asuntyolaina, joka on hoidettu moitteettomasti ja nyt olisi tarvetta pienelle lisälainalle (osa autoa), mitenkähän käy

5

3083

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo-setä

Nordea Rahoitus on Nordea Pankin tytäryhtiö.

Jos Plussa-tilin lasku on hoidettu ei hätää ole, laskun joutuminen perintätoimistoon ei ole katastrofi koska siitä ei tule maksuhäiriömerkintää (jos laskun siis hoitaa), jos ei hoida edes perintätoimiston kanssa niin penaltti tulee.

Jos ja kun laina on hoidettu moitteettomasti ei ongelmia pitäisi tulla, jos käyvät kitisemään niin ilmoittakaa että vaihdatte pankkia, pitäisi ininän loppua - ja jos ei lopu niin toteuta uhkauksesi.

• Noinkohan on

Eikö näistä pankin luotoista tule aina maksuhäiriömerkintä, esim. Stoccahan antaa merkinnän aina, jos lasku lähtee perintään. Tosin alkuper. kirjottajallehan oli sanottu, ettei seuraamuksia tule. Noh, ehkä plussa-tili ei ole niin iso juttu, edes Nordean mielestä

• topaka
        Noinkohan on kirjoitti:

Eikö näistä pankin luotoista tule aina maksuhäiriömerkintä, esim. Stoccahan antaa merkinnän aina, jos lasku lähtee perintään. Tosin alkuper. kirjottajallehan oli sanottu, ettei seuraamuksia tule. Noh, ehkä plussa-tili ei ole niin iso juttu, edes Nordean mielestä

Kulutusluotoista tulee heti maksuhäiriömerkintä kun ne menee perintätoimistoon (yli 60 päivän viive). Toki joskus asiassa tehdään poikkeus. Pankki kyllä n,näkee järjestelmistään, että nordea rahoituksen luotossa ollut jotain. Se, että antaako pankki sen vaikuttaa, riippuu pankista. Nordea rahoitus itse näkee tietysti mitä on tapahtunut, eikä luoton meno perintätoimistoon ikinä ole hyvä juttu. Rohkeasti pankkiin kysymään vaan. Ja itse kertoisin, mitä tapahtui, ennenkuin soittavat rahoitukseen ja kysyvät itse.

• Huithapeli***
        topaka kirjoitti:

Kulutusluotoista tulee heti maksuhäiriömerkintä kun ne menee perintätoimistoon (yli 60 päivän viive). Toki joskus asiassa tehdään poikkeus. Pankki kyllä n,näkee järjestelmistään, että nordea rahoituksen luotossa ollut jotain. Se, että antaako pankki sen vaikuttaa, riippuu pankista. Nordea rahoitus itse näkee tietysti mitä on tapahtunut, eikä luoton meno perintätoimistoon ikinä ole hyvä juttu. Rohkeasti pankkiin kysymään vaan. Ja itse kertoisin, mitä tapahtui, ennenkuin soittavat rahoitukseen ja kysyvät itse.

Itselleni kävi myös fiba Nordean joustoluoton kanssa ja loppulainani eräännytettiin ja sain maksuvaatimuksen Lindorffilta. Kysyin sieltä, että ei kai tästä tule mitään merkintää. Lindorffista vastattiin, että Nordea Rahoitus siirtää perintään saatavia, jotka ovat yli 60 päivää vanhoja ja niistä tulee automaattisesti tililuottoon tai luottokorttiin liittyvä maksuhäiriömerkintä, vaikka tehdäänkin maksusopimus.

***********Säikähdin aivan kauheasti ja soitin Lindorffiin. Sieltä kehoitettiin olemaan yhteydessä Nordea Rahoitukseen. Soitin sinne ja kysyin asiaa. Asiakaspalveluhenkilö ei osannut ensin vastata, kysyi sitten ilmeisesti työtoverilta ja vastasi sitten, että merkintää ei tule, jos noudattaa Lindorffin kanssa tehtyä maksusopimusta.

Että näin. Aika pysäyttävä tilanne nimittäin!

• Anonyymi

Nordea on huijaripankki, varokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6364
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5863
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3284
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2690
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2258
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1956
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1799
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe