pikkujoulu miitti kajaaniin. =o)

KING_SALOMON

ihan semmoista asiaa olen ajattellu. etku kerta toissaperjantaina pidetty kajaani-miitti meni iha kivasti. ja eikä mittää välikohtauksia oo tietooni tullu.
niih oon päättänny jo tässä vaiheessa ehottaa. et mitä jos pijettäs mahollinen pikkujoulu miitti vaikkapa tossa lokakuun puolella?
mikäli vaan halukkaita mukaan lähtijöitä on tiijossa

aika ja paikka olkoot kuiteski avoimia tietoja viellä tässä vaiheessa. mut ehotuksia otetaan kyllä mielellään vastaan.

8

2597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli päivämäärä ois 13.10.2006 ja nyt pitäs vaan tietää et missä ne pijetään ja mihin aikaan. ehotuksia saa tietenki heittää.

• eli 13.10 kuukkelissa pidämme siis pikkujoulut.
        jos jollaki on viellä jotakin mielenpäällä niih ehotuksia otetaan vastaan ainut joka on epäselvä viellä onse moneltako ne alkais. ja siittäki vois heittää ehotuksia. =o)

• mäyrisneiti
        KING_SALOMON kirjoitti:

eli 13.10 kuukkelissa pidämme siis pikkujoulut.
        jos jollaki on viellä jotakin mielenpäällä niih ehotuksia otetaan vastaan ainut joka on epäselvä viellä onse moneltako ne alkais. ja siittäki vois heittää ehotuksia. =o)

Juups mie taijan olla mukana tässä, halusitte tai ette muahahahaaa

• zaija

Miksi juuri tuona päivänä? Eikös lokakuu ole hiukka aikainen pikkujouluja ajatellen? Ja tuo on taas vaihteeksi perjantai.

En minä muuten, mutta itse en ainaskaan kauhian aikaisin perjantaisin paikalle pääse.

• KING_SALOMON kirjoitti:

eli 13.10 kuukkelissa pidämme siis pikkujoulut.

siis pikkujoulu-miitti alkaa 13.10 ja klo 20.00 kuukkelin sauna-osastolla. ja maksuhan tapahtuu luonnollisesti paikanpäällä kuhan kaikki vaan saapuu paikalle.
        eli muistakaapa jokainen varata se 21€ käteistä mukaan. ja tietenki kannattaa hieman käyttörahaaki varata mukaa mikäli haluatte jotan juotavaa kenties ostaa. =o)

ja jos jollaki ois nyt asiaan jotain lisättävää niih olkoon hän niin hyvä ja mainitsis asiasta. =o)

niin ja se minne lähdemme jatkoille siittä voimme viellä keskustella.

• KING_SALOMON kirjoitti:

siis pikkujoulu-miitti alkaa 13.10 ja klo 20.00 kuukkelin sauna-osastolla. ja maksuhan tapahtuu luonnollisesti paikanpäällä kuhan kaikki vaan saapuu paikalle.
        eli muistakaapa jokainen varata se 21€ käteistä mukaan. ja tietenki kannattaa hieman käyttörahaaki varata mukaa mikäli haluatte jotan juotavaa kenties ostaa. =o)

ja jos jollaki ois nyt asiaan jotain lisättävää niih olkoon hän niin hyvä ja mainitsis asiasta. =o)

niin ja se minne lähdemme jatkoille siittä voimme viellä keskustella.

eilen kysyttiin et millasta ohjelmaa siellä pitäs olla ettei menis pelkästään juomiseks niih olen ajatellu et jokainen vois tuua pienoisen lahjan jotka sitte jaettas kaikkien kesken. =o)

eikä sen tartte olla mitenkään kallis maks semmoinen 20€ pikkupaketti riittää ihan hyvin. =o)

• jain

mä oon mukana ilmoittakaa vaan paikka

• virpi de luca

miksi tosiaan lokakuussa jo PIKKUJOULU miitti...????

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe