Viisi viikkoa sitten tehtiin pieni leikkaus selkääni mutta se ei parantunut vaikka piti olla viikossa kunnossa.
Ihanan koiran ostin kolme viikkoa sitten.
Olin kaksi viikkoa illatkin töissä mutta nyt loppui sekin onneksi vähäksi aikaa.
Viikko sitten olin siskoni luona yötä,pelattiin korttia,kuunneltiin musaa ym mukavaa ja rakastelin ystäväni kanssa mutta onneksi ystävyys ei mennyt,noo lauantaina tuli kaikki likat sinne päiväksi ja illalla kävin ravintolassa,ekan kerran todella pitkään aikaan ja hauskaa oli!
Huonosti oon nukkunut kun os asioita selvitettävä ukon kanssa eli heivaan sen vihdoinkin pihalle jee mutta rankkaa tulee olemaan;(((
Eipä kummempia siis kaikille hyvää alku syksyä;)
välillä tylsää välillä ihan ok ja siltä väliltä eli
blondi-72hki
1
346
Vastaukset
- blondriini myös
Siis kerrotko lisää nyt alkoi nimittäin kiinnostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982