Yksi pettää, toinen jättää...Onko kolmas ystävä?
Laura ja karina, joista kumpikin on kokenut kolhuja ihmissuhteissaan, kohtaavat sanataidekurssilla. Kun Karina lähtee liftireissulle Sodankylään filmifestifaaleille, sähköpostiviestit sigahtelevat ja tytöt ystävystyvät. Kohti Sodankylää lähtee myös salaperäinen kansio nimeltä "susitosi". Ja sitä tuntuvat seuraavan oudot tapahtumat ja paljastukset. Lopulta mikään ei ole miltä näyttää. Eikä kukaan. Kirjassa on kaksi päähenkilöä. Sillä on kaksi kirjoittajaa. Yhteistyön tulos on levoton ja polveileva seikkailu.
Susitosi
3
339
Vastaukset
- -eräs-
Ensiksi haluaisin sanoa etten ole ennen käynyt tällä palstalla.
Olen itse lukenut "ruttolinnan" ja "jalostamon" jotka ovat itsenäisiä jatko-osia kyseiselle kirjalle. Olen etsinyt "susitosi" kirjaa kirjastoista enkä ole löytänyt. Kiirjakaupoista en ole sitä etsinyt sillä minulla ei ole sitä kuitenkaan vara ostaa. Oletko lukenut "susitoden"? Jos olet niin onko se hyvä? Itse olen hieman pettynyt "jalostamon" surulliseen loppuun. Jos olet siis lukenut "susitoden" suosittelen että hakeudut jatko-osien pariin.:)- marina93
jEP oon lukunut. Oli ihan okei kirja>;DLöysin sen muuten Viherin kirjastosta.Vink>;)
- marina93
marina93 kirjoitti:
jEP oon lukunut. Oli ihan okei kirja>;DLöysin sen muuten Viherin kirjastosta.Vink>;)
lukenut".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747