Onko omistajia, kokeilleita?
Suomesta niitä ei tahdo löytyä kokeiltaviksi, ja mietin ostoa. Tyytyväisyyskyselyissä on tullut aika huonot arvostelut, vaikk itse auton pitäisi olla vaihteistoa lukuunottamatta aika loistava. Onko huonosti viimeistelty? Katon vuotoja?
Entä onko kokemuksia tavaratelineistä siihen?
Smart roadster?
1
731
Vastaukset
- tuc
Itsellä on nyt muutaman viikon ja noin 6tkm ollut smart Roadster, ostettaessa 41tkm ja vuosimalli 2003.
Autossa ei ole ollut mitään vikaa ja olen ollut TODELLA tyytyväinen autooni! Yleisesti ottaen smart on pärjännyt tyytyväisyyskyselyissä vähintääkin kohtuullisesti, itse en ole yhtäkään murska-arvostelua luotettavuusindekseistä nähnyt.
Autolla on koettu jo melkoiset kaatosateet, eikä katosta tule pisaraakaan sisään. Vaihteistokin on sport-varustelulla (rattivaihteet) todella hauska, kunhan osaa ennakoida mutkaan tullessa pienemmälle vaihtamisen tarpeeksi aikaisin.
Tule vaikka koeajamaan, et pety!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807