Elikkästä, pitkän tauon jälkeen miittiä pukkaa..
23.9 makkaranpaistoa laajavuoressa tutulla paikalla.
Kellonaika on vielä hakusessa, ehdotuksia ehdotuksia.. Kenties makkaranpaiston jälkeen johonkin? Siihenkin ehdotuksia..
Omat makkarat ja juomat mukaan ja reipasta mieltä ja huumoria..
\O/ Nähdään siellä sitten ...
Toivoopi : Qadashu ja Vivana
Jyväskylän makkaranpaisto miitti :))
24
6489
Vastaukset
- vivana
olen messis!
- lockmouth
Olen tulossa =) aikana 18.00-21.00 ?
- Qadashu
lockmouth kirjoitti:
Olen tulossa =) aikana 18.00-21.00 ?
Et starttaillaan siinä joskus klo:18.00 paikkeilla :) .. Kuulostaa hyvälle ..
- tarzan_79
haluaisinko itekki olla mukana,nimittäin nuo sun silmät on niin ihanat,kuin timantit.pakko sanoa suoraan eli niin ihanat että ei ihan mittään j.
ps.oulun lähettyviltä vaan niin pitkä matka,muuten tulisin.
ps2.chattaillaan joskus j-kylä osastolla muuten vaan...
....no jos sitä pittää lähtee aiheuttaan taas yleistä pahennusta.....mie oon kanssa messissä....
- Mina_D
Täytyy kattoa miten kerkiää ja miten valuutta antaa myöten.
- forez
harmi kyllä, en millään pääse tulemaan (välimatkaa kiertyy jotakuinkin 130km sillä hetkellä), mutta ilmoittakaa jos tuollaisia vaikka tulisi tässä lähiaikoina lisää? olisi mukava nähdä edes muutama ihminen täältäkin.
- vivana
kello 18.00 kuulostaa just hyvältä!
- V:o)
en nimittäin pääse just silloin... :o(
kaikki muut ajankohdat olis köyneet...
Nooh pitäkääs hauskaa ilman minnuu!- pipsa_79
Juu... tulossa olen, jos vaan kaikki menee niin kuin olen suunnitellut... :D Ainakin makkaran tai pari tulen paistelemaan... :P
- miu_piu
ja juu juu eihän meitä vanhusvähemmistöä voi jättää sieltä pois..paljon puuttuis sillooooon hehe..
Elikkäs miu ja MoLo yritämmä molemmat tulla pitämään mökää yllä hihi Ugala Bugala Keihäs..
Jos vaan yhtään elävien kirjoissa lauantaina olen eli jos ei tilhetä niin joo.. makkarakalakeitto kolmella hernekeitolla ja pitsalla vois olla jees. Eli TULLAAN..- daisu_ankel
yritystä ainakin tulla paikalle. jollain ja jostain
saas nährä No kyl mää sit tuun ku muutkii kerta tulee :P
- Qadashu
Elikkästä siis klo:18.oo alkakaamme valua paikalle, vielä kertauksena tämä että kaikki sitten tietää.
Ja UUDET TULIJAT huom! Kannattaa vaihtaa puhelinnumeroita jonkun tulijan kanssa joka tietää varmasti paikan ja tuntee muitakin, tämä vain siksi että on jo muutaman kerran käynyt niin että joku on ollut tulossa ja sitten ei olekkaan osannut oikealle paikalle ja näin jäänyt miitistä pois :(
P.s minä otan sinappia mukaan .. tämäkin siksi että siellä ei jokaisen tarvi ostaa omaa sinappia :P... ja sitä tosiaan on litra mukana..
Terv : Qada, innokkain makkaran järsijä \O/ - Qadashu
Qadashu kirjoitti:
Elikkästä siis klo:18.oo alkakaamme valua paikalle, vielä kertauksena tämä että kaikki sitten tietää.
Ja UUDET TULIJAT huom! Kannattaa vaihtaa puhelinnumeroita jonkun tulijan kanssa joka tietää varmasti paikan ja tuntee muitakin, tämä vain siksi että on jo muutaman kerran käynyt niin että joku on ollut tulossa ja sitten ei olekkaan osannut oikealle paikalle ja näin jäänyt miitistä pois :(
P.s minä otan sinappia mukaan .. tämäkin siksi että siellä ei jokaisen tarvi ostaa omaa sinappia :P... ja sitä tosiaan on litra mukana..
Terv : Qada, innokkain makkaran järsijä \O/Vielä lisäys arvon kumppanit :)
Foorumin edestä lähtee linkku 25, 17:45
ELi siihen mahtuu ja sillä pääsee..
.....valitettavasti jäätte paitsi miun hyvästä seurasta tälläkertaa....joudun perumaan tuloni... :(
- cranky81
voipi olla että tämäkinn lyyli saapunee ensimmäistä kertoo miittinkii... varokee :)
- tikkarityty
minä myös mukaan..
- mike patton
Siirtäkää miitti ouluun kuusisaareen :D
- sami.
joo ..yritetään tulla
Kiitos kaikille muksasta miitistä... nähtäillään taasen :)
- Qadashu..
Yksi parhaimmasta päästä miittien osalta. Mukavaa oli ja kaikki oli niin iloisia ja meillä oli hurjan KIVAA :D Odotan innolla seuraavaa miittiä :))
- vivana
oli joo eka miitti ja yllätyin miten hyvin tuli kaikki keskenään toimeen... kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727