vesimiesM miettii näin alkusyksyn iltana?
Mitäpä tunteellinen
4
1070
Vastaukset
- vesimiesN
Minä ainakin mietin että mistä löytäisin sellaisen ihanan ihmisen, kenen kainloon voisi käpertyä pimeinä syysiltoina. Mutta sellaista ei tunnu löytyvän tästä maailmasta ollenkaan! Tai ainakaan sellaista, joka olisi juuri eikä melkein minulle tarkoitettu.
- kaksi
vähän jelpata toisiamme;)
- vesiM
ja päätin ihan huvin vuoksi vilkaista omaa horoskooppiani, niin näin tämän mielenkiintoisen ilmoituksen. Kyllä kaikenlaisia mietteitä näin juuri yksinäiseksi jääneellä veskarilla pyörii mielessä. Uuteen suhteesen en kyllä heti ala, mutta kirjoitella kyllä voin. Kaurisnaisista on jonkin verran kokemusta, olen joskus seukannut yhden kanssa. Nyt on kiire mutta tuosta mun nimimerkistä tunnistat minut. Kirjoitellaan. MOI.
- jääkuningatar
Pelastit päiväni! Olipa ihanaa lukea viestisi! Ei tässä nyt mitään suhteita tarvi aloittaakaan,mutta kiva kun kiinnostusta löytyy ja pientä flirttiä, se kun piristää harmaata arkea:) Minullakin on nyt kiire. Palaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797