Haetaan R'n'B/Soul laulajaa. Miestä tai naista, tyttöä tai poikaa. Itse olen tälläinen musiikin opiskelija / harrastelija, ja omistan myös pienen kotistudion jossa voi nauhotella ja työstää ihan edustavankin tasoista musiikkia. Jos laulaminen, R'n'B ja hyvä meininki kiinnostaa ja asennetta löytyy tehä hyvää musiikkia ihan tosissaan, ota yhteyttä! Kappaleet tuotetaan yhteisvoimin laulajalle sopiviksi. Kokemusta kannattaa musiikin puolelta edes jonkun verran olla takana, joko laulamista tai soittamista, aivan tyhjiltä ei kannata mukaan lähteä.
Kuuntele pari näytepätkää osoitteesta: www.myspace.com/projektix
Ota yhteyttä osoitteeseen: project_xs@hotmail.com
Haetaan R'n'B/Soul laulajaa!
4
1470
Vastaukset
- Baby Jane
Hei! Täs olisi tällanen 22-vuotias tytsy Riihimäeltä. Ootko jo löytänyt laulajan biiseillesi? Etsin itsekin tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen opiskellut hieman musiikkia ja ollut mukana erilaisissa laulukilpailuissa. Lauluääneni on pehmeä ja voimakas. Laulan pääasiassa poppia, Rockia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- Project X
Hei! Anna mailiosottees niin mailaan sulle suoraan tai kirjota tähän: project_xs@hotmail.com
- izeco_u19882hotmail.
morjens! Täs olisi tällanen 21-vuotias mies Tampereelta, joka Etsii tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen pienestä pitäin laulanut.. elikkäs kokemuksia löytyy.. Lauluääneni on pehmeä, voimakas . Laulan poppia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- m.j1
Oon 11 vuotias tyttö Tampereelta. Sain viimelaulukokeesta 10-. Mun ääntä on kehuttu tosi paljon ja laulan kaikkialla mis on mahollista. Oon harrastanu yli vuoden kuoroo ja musiikkikerhoo. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä s-postiini: maria02@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet