Haetaan R'n'B/Soul laulajaa. Miestä tai naista, tyttöä tai poikaa. Itse olen tälläinen musiikin opiskelija / harrastelija, ja omistan myös pienen kotistudion jossa voi nauhotella ja työstää ihan edustavankin tasoista musiikkia. Jos laulaminen, R'n'B ja hyvä meininki kiinnostaa ja asennetta löytyy tehä hyvää musiikkia ihan tosissaan, ota yhteyttä! Kappaleet tuotetaan yhteisvoimin laulajalle sopiviksi. Kokemusta kannattaa musiikin puolelta edes jonkun verran olla takana, joko laulamista tai soittamista, aivan tyhjiltä ei kannata mukaan lähteä.
Kuuntele pari näytepätkää osoitteesta: www.myspace.com/projektix
Ota yhteyttä osoitteeseen: project_xs@hotmail.com
Haetaan R'n'B/Soul laulajaa!
4
1470
Vastaukset
- Baby Jane
Hei! Täs olisi tällanen 22-vuotias tytsy Riihimäeltä. Ootko jo löytänyt laulajan biiseillesi? Etsin itsekin tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen opiskellut hieman musiikkia ja ollut mukana erilaisissa laulukilpailuissa. Lauluääneni on pehmeä ja voimakas. Laulan pääasiassa poppia, Rockia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- Project X
Hei! Anna mailiosottees niin mailaan sulle suoraan tai kirjota tähän: project_xs@hotmail.com
- izeco_u19882hotmail.
morjens! Täs olisi tällanen 21-vuotias mies Tampereelta, joka Etsii tuottajaa/bändiä, sillä kaipaan kipeästi laulamaan. Olen pienestä pitäin laulanut.. elikkäs kokemuksia löytyy.. Lauluääneni on pehmeä, voimakas . Laulan poppia ja r&b:tä. Mistä päin asut/toimit?
- m.j1
Oon 11 vuotias tyttö Tampereelta. Sain viimelaulukokeesta 10-. Mun ääntä on kehuttu tosi paljon ja laulan kaikkialla mis on mahollista. Oon harrastanu yli vuoden kuoroo ja musiikkikerhoo. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä s-postiini: maria02@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510