varokaa AUTOPALSTA OY PORI

vihainen

ovat täysiä huijareita. Pettivät minua moottorin kaupassa. Olen kuullut että myös muita on kusetettu yhtä rankasti. Kirjoitelkaa tänne jos on muitakin.

18

7681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selostusta

?????????????

• Vain kerran petetty
    • V-P

Olen asioinut kyseisessä autopurkaamossa ja ostanutkin sieltä joitakin osia. Osaavat kyllä kiskoa hintaa paskoistakin osista. Ostin sieltä lämmityslaitteen puhaltimen josta maksoin puolet uuden hinnasta ja siinä oli kaksi vastusta rikki. Eli yksi pykälä vain toimi. En kuitenkaan vaihtanut koska sain vanhasta moottorista vastukset. Kuitenkin vakuuttivat että on täysin toimiva. Eli eivät lainkaan katto toimiiko osa. En tiedä onnistuisiko vaihto vai keksisivätkö ne jotain selitystä.
      Paikan omistaja on kyllä eika luihun oloinen äijä joka ei yhtään herätä luottamusta. En kyllä mitään isompaa meinaa ostaa sieltä.
      Kerro tarkemmin miten huijasivat että tietää varoa.

• asiakas toivottavasti

Hmm. Ostin kaksi osaa autooni. Toinen oli rikki. Huomasin asian vasta kotona. Ilmoitin asiasta liikkeelle. Tähän asti olen saanut ystävällistä palvelua. Odotan korvaavaa osaa toiveikkaana. Jos alkaa tuleen pa..aa niskaan. Niin sohaisevat ampiaispesään!

• dghmfghm

osaa todellakin kiskoo hinnassa, siks käynki nakkilassa

• 3wefcd3wfc32222

Hauskoja nämä yrityksen mollauskirjoitukset, toivottavasti on oikeasti
      asiat niin kuin esitetään ettei firma menetä asiakkaita syyttä.
      No täytyy laittaa firmalle vinkki tästä keskustelusta niin voivat tehdä mitä haluavat :)

• romupellejä

Ei vittuakaan vaikuta vaikka itse ukko ylijumalalle itkisit. Yrityksen kunniaa ei voi loukata.

Pari kertaa asioinut kyseisessä puljussa. Tiskillä fiksua porukkaa mutta omistajan kanssa en tullut toimeen.

Ps. Aika monta kertaa jo halli palanut. Mahtaako olla jo tätänykyä mehevät vakuutusmaksut.

• tygg

Etkö ole saanut alennusta tai maksuaikaa ? Ilmeisesti sinulla ei ole luottoa !

• Asioinut 1973

Pari tyytymätöntä asiakasta reilussa vuosikymmenessä. Ei taida montaa noin hyvin palvelevaa liikettä löytyä.

• purkaamo

Käytiin gorolla versoa katsomassa. Myynti ilmoituksessa lommo takaluukussa...
        Noh auto oli kuin perunapussia ja koneesta kun otti öljykorkin irti puhalsi kuin suihkumoottori..paitsi öljyä..

ja tuulilasi paskana mistä kyllä sanottiin että siinä on pieni halkeama.. musta lasin läpi menevä keskeltä ei ole enää pieni..

Kiva ajaa 500km paskaa katsoo eivätkä ole korjanneet ilmoitustaan..

Mutta siinähän luki että purkaamo.. olivat kai purun sijasta päättäneet myydä jos joku hullu ostais..

• Harrastaja89

Mutta gorolla taitaa olla harvinainen auto. En ole moisesta kuullut.

• yksiörunkku

Yksi ja sama jobbariliikkeen neitimäinen mies se tekee näitä kilpailijoitaan mustamaalaavia viestejä. Tyyppi on täysin vallannut autoliikepalstan.

• Iloinenasiakaseikauppoja

Käytiin erästä autoa katsomassa. Tj kertoi että auto on kaikin puolin ok, ei tule kuulema pettymystä, kehuivat auton maasta taivaaseen. No, paikalle päästiin ja koeajamaan... Autossa oli epämääräistä ääntä voimansiirto/vaihdelaatikossa, koeajettua hetken pysähdyttiin tienvarteen, palaneen käry tuli sisälle ja konepellin alta nousi höyry. Myyjä kertoi ettei ollut tietoinen asiasta... Eipä varmaan.. no se riittikin meille. Autossa oli vielä isot ruostepaikkaukset vaikka kehuivat niin pirun siistiksi. Huonointa asiakaspalvelua mitä ikinä missään olen saanut, hyvin aggressiivinen myyjä, aukoo päätä vielä asiakkaille!

• petettyonminuakin

Pyydettiinkö autosta 200€ ja oliko myytävänä oleva auto purettavana varaosaautona?
        Kertoisitko myytävästä kohteesta jotain ennen myyjän mollaamista. Ihan vain tasapuolisuuden vuoksi.
        Voisinhan kertoa autokauppiaasta XXX joka sanoi myytävänä olevan auton olevan täysin kunnossa. Koeajossa savusi, jarrut rikki, kytkin luisti, moottorissa ei tehoja... jne...
        Näitä tarinoita kyllä mahtuu

• Iloinenasiakaseikauppoja

Autosta pyydettiin useita tonneja. Tämä oli minun rehellinen kokemukseni kaupankäynnistä siellä. Kyllä sen huijarin tunnistaa ku autopalstalle menee käymään. Itse on oman maineensa luonut, eikä siinä ole mitään itkemistä. Asiakas harvemmin on väärässä...

• EnEnääJalallanikaanAstu

Jaahas, negatiivisia kommentteja poistettu urakalla. Itsekin kävin joskus tässä puodissa käytettyä autoa katsomassa ja joku puolentoista metrin mittainen lyhyt vanha äijä, ilmeisesti kyseisen puljun omistaja, tuli naama mutrussa "palvelemaan", ei tarvinnut kauaa keskustella niin päätin olla ostamatta, myy niitä autoja muutkin

• Anonyymi

Kusetus firma!
      Myyvät ihan mitä sattuu ja rahan palautus kestää monta päivää..
      Maksoin käteisellä ja oletin saavani rahan takaisin myös käteisellä, vaan enpä saanut!
      Toimitusjohtaja vain ylimielisesti tokaisi että tällainen käytäntö on nyt tullut..
      Osa jonka sain oli täysin väärästä autosta, liian paksu sekä liian pitkä..
      Eikä edes anteeksipyyntöä tullut!

• Anonyymi

ostin joskus vw porani renkaat ja kysyin että sopiiko ne ja vakuutivat että sopivat olin itse olut juuri leikkauksesa joten en voinut tehdä raskawampaa homa vaan kysyin että voisivatko kokeilla sopiiko renkaat ei vät luvaneet kokeilla vaan vakuutivat että sopivat no tuli aika vaihtaa talvirenkaat alle ne eivät sopineen paikalleen mitenkään no soitin heille palstale ja sanoin että ei sovi niin vastaus oli että rahaa ei saa takaisin vaan minun tarvii joko osta heiltä jotakin se edestä tai jättää piiki auki ja tulla josku ostamaan jotakin toisia renkaita jotka sopisi ei heillä olut ja minä sanoi että ei ne renkaat ole siitä miksikään meneet kun en niitä ole käyttänyt ja minulla taisi ola vielä kuitikin joo ei onnistunut no jätin asian sikseen mutta opein sen että jos mene siitä firmasta jotakin ostamaan niin tarvi tietää itse että sopii varmasti

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe