Olen ajatellut ottaa takapuskurin kokonaan pois 87-Fiestastani. Itse poisto on todella yksinkertaista, mutta takarekisterikilven valo on puskurissa kiinni. Joten jos poistan puskurin, miten laitan sen valon. Itsellä on ajatuksia tähän, mutta onko kukaan muu tehnyt samaa ja saanut sen sillain fiksusti laitettua. Valohan on pakko olla...
Fiesta vm. 87 takapuskuri
3
303
Vastaukset
- diplinssi
miksi poistat? Motonetissa se peltinen keskiosa 37-52e riippuen väristä. Muoviset päät otetaan vanhasta.
- Fiestaliini
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
- pakumanni
Fiestaliini kirjoitti:
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
Tein juuri omaani vm 84 Fiestaan puskurin metallisen keskiosan maalauksen,Takatavaratilassa 2 2 kpl 13mm muttereita,muoviset pät vedetään tämänjälkeen sovitehahloistaan taaksepäin ja pois.Puskuri siis irtoaa muttereiden avauksen jälkeen kokonaisuutena taaksepäin vetäen.Valo pikaliittimet puskusrin takana ,ne nyhtaäistaan irti,itse valaisimen jätin paikalleen ja maalasin puskusrin mattamustalla myrkyttömällä ruosteenestomaalilla(Motonetista) 2x sudilla,.Elikkä valaisinta ei kannata poistaa puskurista jos se toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787