Ollaan kaverin kanssa mietitty että kumpi veljeksistä on vanhempi Lincoln vain Michael? Itse oon sitä mieltä että Lincoln on vanhempi mutta kaveri väittää kiven kovaa että on jostain lukenu että ois toisinpäin.. Elikkä jos jollain löytyy tietoa (näinkin turhasta asiasta :) ) niin kiitos, saatais kaverin kanssa mielenrauha..
kumpi vanhempi?
3
797
Vastaukset
- xxyyyy
Onko kaverisi sokea? Kukaan joka on nähnyt edes viisi minuuttia sarjaa ei voisi tosissaan väittää että Michael on veljeksistä vanhempi. Lincoln hokee jatkuvasti "baby brotheria" ja muistelee nuoruuttaan ja sitä miten hän piti Michaelista huolta kun äiti kuoli, ja onhan siinä ollut takaumakin jossa näkyy veljekset nuorina.
Linc on ainakin 10 vuotta Michaelia vanhempi.- tika
Hyvä, joku on mun puolella. Koska mun mielestä tää on ihan selvä asia, johan sen ulkonäöstäkin näkee! :)
- xxyyyy
tika kirjoitti:
Hyvä, joku on mun puolella. Koska mun mielestä tää on ihan selvä asia, johan sen ulkonäöstäkin näkee! :)
Meinasin itsekin sanoa tuon että johan se nyt on ulkonäöstäkin ihan selvää - mutta tiesitkös että Linciä näyttelevä on vaan kaksi vuotta Schofieldin näyttelijää vanhempi? No sarjassa heillä siis on ikäeroa ainakin 10 vuotta, ja Michael on se pikkuveli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917