Olisiko neuvoja mistä vika löytyy jos pyoräalustaisen koneen ilmanpaineet ovat hukassa. Jarrua painettaessa paineet alkavat nousta ja toimilaitteita saa käytettyä (luiskakauhan kallistus, etulevy jne..), mutta kun jarrun päästää ylös paineet purkautuvat jarru pedalin alapuolella olevasta venttiilistä pois. Jarrupolkimessa ei kuitenkaan vika taida olla??
Lännen M213 jarrut??
2
1437
Vastaukset
- Jakarin jatke
Olisiko kuitenkin polkimen alla oleva jarruventtiili uusia tiivisteitä vailla? Tai sitten kokonaan uusi venttiili.
- kyhyllä
Meil oli kans yhes koneese jotaa tontapasii onkelmii. ja vika saatii korjattuu tollee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081