Flirttailun mestarit

123

Sanotaan, että oinaat ovat kovia flirttailijoita...mutta mistä tietää, että on kunnolla kiinnostunut...miten erottaa pelkän flirttin oikeesta kiinnostuksesta...

6

2279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkunainen

ei sitä tiedä aina itsekään. oinas haluaa valloittaa,hurmata ja sitä ei tiedä milloin ollaan ihan tosissaan, se voi kehittyä pikku hiljaa, jos huomaa ett toinen onkin nasta tyyppi. sen verran kyllä sanon, että oinaat ei flirttaile sellaisten kanssa kuka ei kiinnosta pätkääkään, eli aina jos oikku flirttaa,siinä on aina mahkut saada oikkku kiinnostumaan.

• * * *

ikuinen luonnonlapsi. Hänestä huokuu eroottisuutta joskus tietämättäänkin. Lempeä,iloinen katse on vetovoimainen. Jos oinas haluaa sinut...huomaat sen kyllä. Päättäväinen sarvipää kun haluaa päästä määränpäähän, ehkä saada juuri sinut omaksi kullakseen ;) Oinas ei flirttaile lämpimikseen.

• hyvin tietoinen

tästä eroottisesta puolestaan. Oinas voi olla ulkoisesti vaatimatonkin, mutta se hehku on silmissä, asenteessa ja tavassa olla. Itsevarma ja päättäväinen on ja terävöityy silloin, kun oikea osuu kohdalle. On aivan mahdoton haluamaan ja tahtomaan... ;)

Eikä ihan totta flirttaile lämpimikseen eikä sellaisten kanssa, jotka ei todella kiinnosta.

• OINASS

olen oinas ja flirttailun mestari! sitä ei erota mitenkään ;DD koita kestää, jos oinas ottaa sinut kohteekseen niin ole varuillasi sillä et voi tietää mitä hänen päässään liikkuu :P

• Oinas nainen 80

Kyllä se niin on et oikku tykkää flirttailla aivan lämpimikseenkin jos on pitempiaikaisessa suhteessa. Itse koin tän kesätöissä ja ai että tuntui ihanalta kun teho oli vielä tallella :) Oinas on hmm........

• Oinas144

Niin... Oinaat on kovia flirttailee... Itekkin tulee niin tehtyy vaikka oman ikäset on jotkut niin hölöjä et ei tajuu pikku flirttejä... Mut kannatta varoo...Oinaat jyrää katseillaan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe