Kylmä henkäys, joka tuntuu yhtä kirpeältä kuin ammoniakki, puraisee taas sieraimiani. Tunnen kuinka ilmassa väreilee, kuin odottaen jotain, jotain mikä ei kuitenkaan tule. Kaipaankin nyt, riittävän hyvää olemisen olon tunnetta.
Tällainen on tämä syksyinen järjenjuoksuni. Tämä pirullinen toimeliaisuus on jättänyt minut yksin mielikuvien aarrekammioon, ja ne ovat tietysti laadultaan niin arvokkaita, jopa loistokkaita, että olen pakotettu uudestaan ne lausumaan. Sanoitte sitten puolesta tahi vastaan.
Istun päivät pitkät muistikuvien vyöryn alla, palautan mieleeni hänen jokaisen kirjoituksen, jokaisen sanan, ja jokaisen hymiön joita hän tänne on synnyttänyt.
Sinun lauseesi hehkuivat kuin neonvalot, aivan kuin houkutellakseen kaikkia kaatamaan avonaisiin haavoihisi suolaa. Tiedän että viidakkorummun kumina saa sinut tämänkin lukemaan. Mutta saanko tälläkään kertaa nähdä niitä syvämietteisiä ajatuksiasi joita aikoinaan kiusallasi poistit silmieni edestä.
En kuitenkaan ole vastuussa satunnaisista,tai välillisistä vahingoista, vaikka minua epäiltäisiin pahanhengettären esille manaamisesta.
Kylmä henkäys
21
1976
Vastaukset
- Ainakin yksi tämän porukan ...
Ja minä en voi poistaa mitään, yhden ainoan keskusteluketjun yhdeksän kuukauden aikana olen pyytänyt valvojan poistamaan, sillä aikaa, olet/olette levittääneet myrkkyänne ja nauraneet, katsokaa itseänne peiliin ja uskokaa näkemäänne.
En ole kenellekkään sellaista pahaa tässä elämässä tehnyt, että olisin myrkkynne ansainnut, mutta siitä te ette ole kiinnostuneetkaan, vaan minun mustamaalaamisestani omista, alhaisista syistänne.
Hyi Perkele.
Muistakaa, että sanomisessa on sanomisen vastuu ja kun nyt asiaa tässä perheen voimalla taas kerran kypsytellään, niiin voi olla...Mulle/meille riittää mitä itse ja jokunen muu läheinen, ystävä, ja asianomainen tietää asioista.
Mulla ei ole olemassa teille eikä kenellekkään muullekaan avoimia haavoja, ne ovat jo parantuneet, kiitos ammatti-ihmisten, ei todellakaan sellaisia, mihin te saisitte joutessanne syljeskellä, on vain pahansuopaisuutta, kateutta, omia liemiänne ja keitoksianne...olkaa hyvät, pitäkää juhlanne.
Olkaa oikein onnellisia ja jos ette vielä ole tulkaa sellaisiksi. Elämä on lyhyt ja moni tunkkainen asia näivettää ja kuivettaa...- PaskapussiPiru
ainakaan?
- pahat pahnoille
Nyt tsemppiä ja selvität asian heti! Voitko kenties saada apuja palstan kirjoittajilta?
Esim. aNimatti auttaa varmaan sinua mielellään kivojen avaustensa keralla? - animattiN
pahat pahnoille kirjoitti:
Nyt tsemppiä ja selvität asian heti! Voitko kenties saada apuja palstan kirjoittajilta?
Esim. aNimatti auttaa varmaan sinua mielellään kivojen avaustensa keralla?mua olet vetämässä tähän juttuun.
- viet miehein
animattiN kirjoitti:
mua olet vetämässä tähän juttuun.
kivaki oot, joskus.
- animattiN
viet miehein kirjoitti:
kivaki oot, joskus.
Olenko vienyt sinun miehesi vai mitä mahtanet tarkoittaa?
- ihastunut;)
.maikkarin sättiin joskus kirjottanu?
- provoista innostunut
Provo. Kuuluu kuviointiin. Sopii taustaan. Hyi Vittu.
Mutta. Siitäkin huolimatta. Suomi24 - palstalla, muutamalla.
Myrkkyjänne vaan yrittänyt sulatella, kunnes se ei enää onnistunut.
Ei ole minun alueitani tällaiset typeryydet muilta osin kuin niiltä, jotka itseäni ja perhettäni koskettavat.
- sinusta ja tekstistäsi
...ei voi olla pitämättä, vaikken nyt tätäkään tekstiäsi niin kovin ymmärtänyt.
Taidat kaipailla sitä yhtä Noitanaista, joka täällä aina joskus kirjoitteli?
Minne lie hän mennyt. - ExVakkari
Rosmariinaa siinä taidat kaipailla?
- Pumpulipaj
Ettei niitä kevyempiä keskusteluja ole missään ?
Ja että olen jo hiukan parempi :)- Kuunkulkija-
sentään. Onhan täällä kevyempiäkin, esim BadMynttonin jumalaksi julistautuminen. Olis vielä tehnyt sen Wittenbergin savuavan kirkon raunioilla ja kalkuttanut viestin oveen... no ei vaineskaan.
- Pumpulipaj
Kuunkulkija- kirjoitti:
sentään. Onhan täällä kevyempiäkin, esim BadMynttonin jumalaksi julistautuminen. Olis vielä tehnyt sen Wittenbergin savuavan kirkon raunioilla ja kalkuttanut viestin oveen... no ei vaineskaan.
Tiesitkö että jossain tuolla sateen takana on täysikuu?
Se on jotain mitä tietää olevan mutta mitä ei voi nähdä?
Kliffaa :)) sullekin - Kuunkulkija-
Pumpulipaj kirjoitti:
Tiesitkö että jossain tuolla sateen takana on täysikuu?
Se on jotain mitä tietää olevan mutta mitä ei voi nähdä?
Kliffaa :)) sullekinpäällä niin kuun näkee koko ajan. Mää ainaskin koitan leijua läpi elämän pilvien päällä. Tuutko mukaan?
- Ppaj
Kuunkulkija- kirjoitti:
päällä niin kuun näkee koko ajan. Mää ainaskin koitan leijua läpi elämän pilvien päällä. Tuutko mukaan?
Taidan olla enempi tällainen tasamaan tallaaja, leiju sinä vaan ja kerro meille tänne alas, että mitä kaikkea näkyy...
*miettii* - Kuunkulkija-
Ppaj kirjoitti:
Taidan olla enempi tällainen tasamaan tallaaja, leiju sinä vaan ja kerro meille tänne alas, että mitä kaikkea näkyy...
*miettii*alkaa rauhoittumaan. Naiset eivät jotenkin pidä miehistä jotka ovat koko ajan tulossa tai menossa tekemään jotain vaikka olisivat kutsutut mukaan. Mutta kun maailmassa on vielä niin monta tekemätöntä asiaa ja aika on rajallinen.
- Ppaj
Kuunkulkija- kirjoitti:
alkaa rauhoittumaan. Naiset eivät jotenkin pidä miehistä jotka ovat koko ajan tulossa tai menossa tekemään jotain vaikka olisivat kutsutut mukaan. Mutta kun maailmassa on vielä niin monta tekemätöntä asiaa ja aika on rajallinen.
Kaikkea ei voi saada?
Miksi sinun pitäisi muuttua muuksi, mitä olet?
Aika on rajallista, olen huomannut sen... - muugis
Ppaj kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada?
Miksi sinun pitäisi muuttua muuksi, mitä olet?
Aika on rajallista, olen huomannut sen...Oveaan avaamatta
voi avautua valolleen.
Ikkunaansa raottamatta
voi nähdä olennaisen.
Mitä enemmän tietää,
sitä vähemmän ymmärtää.
Viisas saapuu perille,
vaikka ei koskaan lähdekään.
Näkee valon vaikka ei katsokaan.
Saa valmiiksi vaikka ei teekään.
- Tao te Ching -
Tulit kuitenkin takaisin ? Minäkään en voinut olla kurkaamatta tänne. - Ppaj
muugis kirjoitti:
Oveaan avaamatta
voi avautua valolleen.
Ikkunaansa raottamatta
voi nähdä olennaisen.
Mitä enemmän tietää,
sitä vähemmän ymmärtää.
Viisas saapuu perille,
vaikka ei koskaan lähdekään.
Näkee valon vaikka ei katsokaan.
Saa valmiiksi vaikka ei teekään.
- Tao te Ching -
Tulit kuitenkin takaisin ? Minäkään en voinut olla kurkaamatta tänne....toisiamme salaa ovenraosta?
(-ne ovat niin viisaita nuo kiinalaiset-)
Tiedätkö Muugis että palsta ei ole oikeastaan mikään oikea paikka, mistä voisi lähteä pois, tämäkin palsta koostuu suuresta määrästä ajatuksia, jotka on kirjoitettu tänne vastauksina toisten ajatuksiin. Kun tänne kirjoittaa, että en enää kirjoita tänne sanoo oikeastaan, että en halua enää ajatella näitä ajatuksia, mitä tänne on kirjoitettu.
Sinun ajatuksiasi voisin kyllä ajatella vaikka kuinka kauan, -sinulla on hyvin kauniita ajatuksia, Muugis. Mutta olet varmaan huomannut, että kaikki ajatukset täällä eivät ole kovinkaan kauniita. - muugis
Ppaj kirjoitti:
...toisiamme salaa ovenraosta?
(-ne ovat niin viisaita nuo kiinalaiset-)
Tiedätkö Muugis että palsta ei ole oikeastaan mikään oikea paikka, mistä voisi lähteä pois, tämäkin palsta koostuu suuresta määrästä ajatuksia, jotka on kirjoitettu tänne vastauksina toisten ajatuksiin. Kun tänne kirjoittaa, että en enää kirjoita tänne sanoo oikeastaan, että en halua enää ajatella näitä ajatuksia, mitä tänne on kirjoitettu.
Sinun ajatuksiasi voisin kyllä ajatella vaikka kuinka kauan, -sinulla on hyvin kauniita ajatuksia, Muugis. Mutta olet varmaan huomannut, että kaikki ajatukset täällä eivät ole kovinkaan kauniita.Kun kasvat ja muutut, ihmiset reagoivat sinuun eri tavoin. Jotkut riemuitsevat kanssasi lisääntyneestä valostasi ja sisäisestä voimastasi. Toiset eivät huomaa mitään tai sillä ei ole heille mitään merkitystä. Jotkut kokevat olonsa uhatuksi ja yrittävät hallita sinua, ettet muuttuisi. Toiset saattava vetäytyä seurastasi, koska he eivät ole valmiita vastaamaan korkeampaan, selkeämpään ja tasapainoisempaan rakkauteesi. Heidän täytyy ehkä vielä olla sellaisessa ihmissuhteessa, jossa on kyse samanlaisista läksyistä, joita sinä opit ennen muuttumistasi. Jos näin on, he mitä todennäköisimmin lähtevät luotasi. He saattavat jopa löytää jonkun toisen, jonka kanssa he voivat käydä samanlaiset kuviot läpi kuin sinun kanssasi. Toiset voivat opettaa heille jotain sellaista, mitä sinä et enää voi, koska olet jo oppinut läksysi niissä asioissa.
- Sanaya Roman -
Olen valitettavasti huomannut sen saman mitä kirjoitit, ihmiset vai jyräävät toiset ja niiden ajatuksetkin maahan asti. Nykyinen elämäntahti monella on vain sellainen, eteenpäin menään kyynerpäät ojossa. Muille ei anneta kovinkaan suurta arvostusta. Ihmiselon tarkoitus on aivan muu kuin mammonan ja materiaalin keruu tänne, mitään et saa mukaasi kun henkäiset viimeisen kerran täällä. Olemme täällä vain oppimassa, tämä on vain ihmis-sielun välivaihe emme katoa lopullisesti maan tomuun. Valitettavasti kaikki eivät ole oivaltaneet tuota viellä. Olemme mukana suuressa maailmankaikkeudessa, kuin hiekanjyvänen Saharan erämaassa. Emme suinkaan ole universumin ainoita lapsia, silmämme tulevat viellä aukenemaan noillekin ajatuksille. - Ppaj
muugis kirjoitti:
Kun kasvat ja muutut, ihmiset reagoivat sinuun eri tavoin. Jotkut riemuitsevat kanssasi lisääntyneestä valostasi ja sisäisestä voimastasi. Toiset eivät huomaa mitään tai sillä ei ole heille mitään merkitystä. Jotkut kokevat olonsa uhatuksi ja yrittävät hallita sinua, ettet muuttuisi. Toiset saattava vetäytyä seurastasi, koska he eivät ole valmiita vastaamaan korkeampaan, selkeämpään ja tasapainoisempaan rakkauteesi. Heidän täytyy ehkä vielä olla sellaisessa ihmissuhteessa, jossa on kyse samanlaisista läksyistä, joita sinä opit ennen muuttumistasi. Jos näin on, he mitä todennäköisimmin lähtevät luotasi. He saattavat jopa löytää jonkun toisen, jonka kanssa he voivat käydä samanlaiset kuviot läpi kuin sinun kanssasi. Toiset voivat opettaa heille jotain sellaista, mitä sinä et enää voi, koska olet jo oppinut läksysi niissä asioissa.
- Sanaya Roman -
Olen valitettavasti huomannut sen saman mitä kirjoitit, ihmiset vai jyräävät toiset ja niiden ajatuksetkin maahan asti. Nykyinen elämäntahti monella on vain sellainen, eteenpäin menään kyynerpäät ojossa. Muille ei anneta kovinkaan suurta arvostusta. Ihmiselon tarkoitus on aivan muu kuin mammonan ja materiaalin keruu tänne, mitään et saa mukaasi kun henkäiset viimeisen kerran täällä. Olemme täällä vain oppimassa, tämä on vain ihmis-sielun välivaihe emme katoa lopullisesti maan tomuun. Valitettavasti kaikki eivät ole oivaltaneet tuota viellä. Olemme mukana suuressa maailmankaikkeudessa, kuin hiekanjyvänen Saharan erämaassa. Emme suinkaan ole universumin ainoita lapsia, silmämme tulevat viellä aukenemaan noillekin ajatuksille....valaistumista enkä ole uskoaksenikaan lähelläkään sellaista. Sen lisäksi pidän ajatuksesta, että ihmiset ovat universumin vehreällä lautalla yksinpurjehtijoita, minua viehättää ajatus maapallomme ainutkertaisuudesta. Se on kuin elämä itsessään, yhtä ainutkertaista, kallista ja arvokasta. Samoin epäilen suuresti sisäisen valon määrän kasvua eri yksilöillä, olen melkoisen huoleton sen suhteen, enkä jaksa aktiivisesti miettiä valoni koostumusta. Minusta ihmiset ovat henkiolentoja mutta että heidän Luojallaan täytyi olla hyvä huumorintaju, en voi hahmottaa ihmisyyttämme muuta kautta. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, ettei ihminen saa mitään mukaansa täältä kuoltuaan, kaikkihan jää perillisille; mutta se on tietysti seikka jota ei kannata unohtaa.
Kuten huomaat, tieni valaistumiseen on vielä pitkä ja kivikkoinen, muugis. Mutta ennen sitä aion nauttia elämästä täysin rinnoin :))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510