Hei kaikki leijonat! Oletteko kenties kovia flirttaamaan? Sanovat että kaksoset ovat ja yhdyn tähän yleistykseen mielelläni;-)
Minulla on yksi työkaveri-leijona, joka on aivan hulvaton flirttailussaan. Tosin taitaa flirttailla kaikkien muidenkin kuin vain minun kanssani. Onko tämä yleistä keskuudessanne? Onko leijona kova flirttamaan?
flirttailija-leijona??
7
2103
Vastaukset
- naaras
Mä myönnän ainakin olevani, ja paha sellainen...
- Demandrean
Jos tunnen naisen edes jotenkuten ja tulemme hyvin juttuun, niin olen välillä aika kova flirttaamaan... ;)
- *ggrrr*
jeps naispuolinen leijona oon ja flirttailua, tottahan toki-paljon..Kivaa ja harmitonta puuhaa(ainakin omasta mielestä.)
- _leijonatar_87
kova flirttaamaan =D
- Jousileijona
Kai sitä flirttailuksi voi kutsua.
Toisaalta se on sellaista verbaalista hauskanpitoa, läpän heittoa. - Jellona N
Kyllä tunnustan flirttaavani,mutta olen silti erittäin uskollinen kumppanille!!
- Leijonatar74
Kaikki leijonat on huomionkipeitä ja tarvivat olla suurinta osaa ajasta kaiken keskipisteenä. Jos ei huomiota saa partnerista niin etsitää muualta..eli ei uskollisia jos siihen pisteeseen menee, että rupeaa tympimään..ja sitä tapahtuu vähän väliä. Mutta kun ollaan päätetty hurmata toinen osapuoli niin odotetaan kärsivällisesti uhrin taipuvan ja aina onnistutaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757