Sama kakka jatkuu.
s03 e01
5
986
Vastaukset
- Vinkkinä..
Typerinkin eläin tajuaa että jos joku asia tuntuu siitä epämiellyttävältä, se ei jatka sen tekemistä.
Sinä vaan et näytä tajuavan. Et ole aiemmin tykännyt Lostista ja silti kidutat itseäsi jatkamalla katsomista.
Lopeta ihan suosiolla. Kyllä sarjalla riittää aivan tarpeeksi sellaisiakin katsojia jotka oikeasti pitävät näkemästään. Sinun ei tarvitse kiusata itseäsi.- kerrakseen
Juu. Typerä on kyllä tuo ensimmäisen viestin lähettäjä kun edelleen sarjaa katsoo ja ei siitä pidä..
- Opeth91
Tossa että jatkaa lostin katsomista vaikka ei tykkää siitä enää, voi olla takana odotus että sarja paranee jossain vaiheessa.
En mäkään ole erityisemmin pitäny kaikesta mitä lostissa on tapahtunu, mutta 2. seasonin loppu oli loistava ja en nyt sanoisi että sama kakka jatkuu tossa 03 01 jaksossa. Helvetti ne on jossain ihmeen tutkimuskeskuksessa keskellä saarta ja otherseilla oli jotain amerikkalaista lähiötä muistuttava kylä siellä. Ihan mielenkiintoselta tuo vaikuttaa...
- sadsdasasdasdasd
pusikosta kuluu meteliä ja porukka vänksii 24 jaksoo rannalla.
- ou jeeee
Itse tykkään lostitsa, mutta olen samaa mieltä. Olipas paska jakso.. Toivotaan että seuraavien jaksojen taso tuosta hieman nousisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728