Apteekeissa myydään sarjaa nimeltä Neutrogena joka on kehitetty ihotautilääkärien opastuksella. Ko. sarja on antanut kaikkein parhaat tulokset välittömästi vaikka olen testannut useita kalliitakin ihonhoito sarjoja.. kattavan sarjan Neutrogenaa saat n. 30 eurolla. (Kaksi voidetta, naamio ja pesuaine.
Paras ihonhoitosarja!
Kokemusta löytyy
2
1812
Vastaukset
- kerro lisää.
kerro lisää. :)
- Womanizer
ei ollu hyvä ihonhoitosarja...Aluksi OK, tehoaa finneihin ym. mutta odotapas kun käytät pidempään...huhhuh. Mulla ainakin iho kuivui ja syntyi mustapäitä alueille joissa ei ennen ollut tietoakaan, myös finnejä syntyi enemmän ihon kuivumisen seurauksena. Sitäpaitsi, toi Neutrogena haisee tosi pahalle mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797