Niin mä oon 12-vee tyttö. Ja mä haluisin musiikillisen tulevaisuuden :) Että mitenkänhän sellasen vois aloittaa? Ja toiseks. onko joku sattumoisin hyvä rummun, basson,kosketinsoittimen tai sähkökitaran hyvä soittaja tai tunnetteko? Pliis, jos täällä käy joku hyvä artisti niin auta mua! Ja kiitos jo etukäteen..
Lukekaa!
2
281
Vastaukset
- miiiiiiiiiiiiiii
musiikillista tulevaisuutta ei voi noin vain saada.
jos sinulla on lahjoja niin kannattaa alkaa soittamaan jotain instrumenttia. esim. piano on hyvä soitin aloittaa koska se on hyvin yksin kertainen soitin, jonka voi kuka tahansa oppia soittamaan. - _suvi_
Oletko sä musikaalinen? Sä olet jo 12 joten voisit ottaa hyvin jonkun puhaltimen. (12 hyvä ikä= on maitohampaat lähteneet edestä pois) Jos saan ehdottaa: Kokeile KÄYRÄTORVEA!!! Se on maailman vaikein soitin! ja siinä riittäisi ainakin haastetta! Siinä on kaunis pehmeä ääni kun oppii soittamaan! Olen itsekin käyrätorvisti! Kerro jos innostuit ehdotuksestani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910