Jos kuvernöörin lääkäri tyttärelle ja Michaelille syntyy joku suhde niin se pilaa koko sarjan. Ei niitä suhteita tarvitse kaikkiin sarjoihin änkeä, eikä ainakaan tällaiseen sarjaan johon se ei sovi!
Jos joku suhde tulee niin siihen loppuu mun kattominen...
Sarjan pilaa jos...
8
1302
Vastaukset
- T-Bag
Voit sitten varmaankin lopettaa sarjan katsomisen.. Terveisin toisen kauden katsoja :)
- Toinen katsoja
Ei nyt yksi suukko ainakaan yli 11-vuotiaiden maailmassa tee "suhdetta"!!
Sitäpaitsi Michael kusetti tohtori Saraa niin perusteellisesti sen oven kanssa että aika ihme on jos Sara sen ainakaan heti anteeksi antaa. - UGH!
Toinen katsoja kirjoitti:
Sitäpaitsi Michael kusetti tohtori Saraa niin perusteellisesti sen oven kanssa että aika ihme on jos Sara sen ainakaan heti anteeksi antaa."Suhteita" on monenlaisia, ja samoin niiden määrittelijöitä. Ja suhteen syntymiseen ei tarvitse edes sitä suukkoa!
UGH! - natsh .
Toinen katsoja kirjoitti:
Sitäpaitsi Michael kusetti tohtori Saraa niin perusteellisesti sen oven kanssa että aika ihme on jos Sara sen ainakaan heti anteeksi antaa.kirjoitit että michael kusetti saraa jossain ovi- jutussa? tarkoititko sillä sitä eilisessä jaksossa tapahtunutta, kun michael jäi kiinni valheestaan?
- minna_123
natsh . kirjoitti:
kirjoitit että michael kusetti saraa jossain ovi- jutussa? tarkoititko sillä sitä eilisessä jaksossa tapahtunutta, kun michael jäi kiinni valheestaan?
Michael pyytää saraa olla lukitsematta sairaalatuvan ovee kun hänen veli on sielä teeskentelemässä että on sairas. Jotta pako onnistuu.Ja se mikx veli on sielä on et heiltä meni joku putki homma mennyt pieleen. et täyttyy kiertää siinä sairaalasta.
- tiesin
että saran ja michaelin suhde on gallupeiden mukaan katsotuin osa koko sarjassa
- sss..
Se niitten suhdehan näytettiin jo sarjan mainoksessa ( missä olikin jo ihan mukavat tunnelman ) Miksi edes aloit katsomaan sarjaa?
- rähinärecordsi
se olis sulosta, itseasias oon koko ajan toivonu et niitten välillä tapahtuis jotain ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728