On se niin väärin, että joku öky rikas ei edes huomaisi rahoissaan, vaikkapa lahjottaisi minulle pari tonnia. Minulle taas pari tonnia toisi ulospääsyn velkahelvetistä ja elämä helpottuisi.
Ei mene tasan onnen lahjat.
Miksi miljonääri ei voisi lahjoittaa...
5
1015
Vastaukset
- göyhä
...säästämällä, ei ottamalla velkaa. Eikä varsinkaan lahjoittamalla rahoja tuhlareille.
- säästämällä
eikä varsinkaan työtä tekemällä.
- Biznezmiez
säästämällä kirjoitti:
eikä varsinkaan työtä tekemällä.
Niinpä. Toki yleensä tarvitaan kovaa työntekoa, mutta vielä enemmän taitoa ja onneakin. Lähipiiriin tuli valtava potti yritysmyynnin kautta. Ei noita miljoonia säästämällä tehty, vaikka yrityksen kuluissa tietysti säästöihin pyritäänkin. Tärkeämpää on huipputuotteet, osaavat ihmiset, sekä riittävän kova kate. Hienoa, että kaveri onnistui.
Säästämällä ja ahkeruudella voi saada kohtuullisen hyvän rahatilanteen, muttei pelkillä työtuloilla miljonääriksi tule, ellei aja formuloita tms. Toisaalta, tarviiko sitä miljonääri ollakaan? Raha on kivaa ja tarpeellistakin jossakin määrin, mutta onnellisuus tulee muista asioista.
- miksi lahjottaisi?
Miksi miljonäärin pitäisi lahjottaa jollein joka ei itse pysty tienaamaan elantoansa? Tähän nyt ei todellakaan ole syytä.. Miljonääri on itse tienannut ne rahat ja eiköhän käytä ne myös miten haluaa --> haluaa antaa jälkipolville yms.. Olisit tyytyväinen, että hän on edes maksanut veronsa jonka kautta saat terveydenhoitopalveluita halvemmalla, rataverkostot ymymym
- yks heppu
lahjoittaisitko itse "pari tonnia" jos olisit miljonääri. Jos sen tekisit, niin kenelle ja miksi. vai lahjoittaisitko kaikilletasapuolisesti. eipä jäisi paljoo jaettavaa. Annanko heti tilinumeroni jonne voit lahjoittaa rahaa jos sulla onni potkii ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840