Haluaisin päästä viikoksi lämpöön joulukuun alkuviikoilla. Kannattaako matka Teneriffalle Los Cristianokseen? Haluan päästä suht rauhalliseen paikkaan, jossa on lämpöä, mahdollisuus golffiin ja muutenkin rentoutumiseen. Haluan maata rannalla ja tarvittaessa päästä juhlimaan illalla lähi kaupunkiin. Mitä sanotte kokeneemmat, kannattaako lähteä, jos haluan tätä lomaltani??
Los Cristianos
4
1171
Vastaukset
- valtsuta
no on se hyvä paikka, lämmintä on , millon te menette sinne?monesko päivä?
- NiiS
...menossa Los Cristianokseen joulukuun 12 päivä! Kiva kuulla, että on kiva paikka! Mitkä paikat ovat näkemisen arvoisia ja ehtiikö viikossa näkemään saarta paljonkin? Olen ajatellut, että läheisellä La comeran saarella ainakin haluaisin käydä...
- valtsuta
NiiS kirjoitti:
...menossa Los Cristianokseen joulukuun 12 päivä! Kiva kuulla, että on kiva paikka! Mitkä paikat ovat näkemisen arvoisia ja ehtiikö viikossa näkemään saarta paljonkin? Olen ajatellut, että läheisellä La comeran saarella ainakin haluaisin käydä...
emmä muista kun olin siellä kaks viikko mut oli se ihan hyvä ja kyllä viikossa kerkee kun olin itekkin siellä viiko
- Tjäreborg
Hei!
Los Cristianos on varmasti hyvä valinta! Lomakylä on kasvanut lähes kiinni Playa de las Américasiin, mutta on tunnelmaltaan erilainen paljon rauhallisempi. Suurin osa kaduista on suljettu autoliikenteeltä. Kävelykaduilla ja palmujen reunustamalla rantakadulla on mukava kuljeskella. Rantakadun varrella on katukahviloita, baareja sekä ravintoloita. Mikäli haluat vilkkaampaa iltaelämää löytyy sitä Playa de las Américasista.
Golfkenttiä on Los Cristianoksen lähettyvillä useampia mm. Golf del Sur sekä Amarilla Golf Club.
Los Cristianoksen ja Playa de las Américasin välissä on yksi Teneriffan parhaimmista rannoista Playa de las Vista, joten rannallekkin pääset loikoilemaan. Mikäli haluat lisätietoja matkoistamme Los Cristianokseen ota yhteyttä puhelinmyyntiimme p. 0303 8080 tai info@tjareborg.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738