Olen ihmetellyt omaa ihastumistani aika pitkään. Olen ollut yli vuoden ihastunut erääseen vaakamieheen. Nyt aloin pohtia vaikuttaako asiaan planeetat eri merkeissä? Eli syntymäkartassani on Aurinko Skorpionissa, Kuu Kaksosissa, Merkurius Vaa'assa, Venus Vaa'assa, Jupiter Vaa'assa ja Uranus Vaa'assa.
Ihastukseni ei ole mitenkään erityisen komea. Oikeastaan hän on ihan tavallisen näköinen ja hieman tukeva vanhempi mies. Ensitapaamisesta asti välillämme on kuitenkin ollut jotain sähköä. Menen ihan veteläksi ja tärisen puoli tuntia sen jälkeen kun olen hetken tuon miehen kanssa jutellut. Onko tuo hänen vaaka-merkkinsä minulle se mikä vetää puoleensa? En tiennyt hänen syntymäaikaansa ennen tätä syksyä ja se valaisi nopeasti monia asioita, mutta tämä minulle jäi arvoitukseksi. Toivottavasti joku osaisi auttaa =)
Vaakamies kiikarissa...astrologiaa
3
1134
Vastaukset
- 15:sta
Itse olen vaakamies - en enää pentu, mutta en vanhuskaan. Aikoinani seurustelin skorpparin kanssa.
Kaikki varoittivat meitä, että ei tule toimimaan.
Ei uskottu - vuosi meni ihan jees, mutta sitten kun ne ongelmat alkoivat, ne todella olivat ongelmia.
Yhtään toimivaa skorppioni-vaaka -suhdetta en ole kohdannut!- daapadaa
toimiviin suhteisiin olet törmännyt, jos näin merkkejä ajatellaan? vaa´an kanssa tarkoitan..
- kokemusta
Olen skorpioni merkiltäni ja joskus seurustelin noin 4 vuotta vaakamiehen kanssa. se oli melkoista on/off seurustelua. ja nyttemmin ajateltuna melkoista piinaa. ainoa yhdistävä tekijä oli makuuhuonejutut. Oli pettämisiä, mustasukkaisuutta ym. ei yhtään hyvä. Kavereita ollaan yhä ja siltä pohjalta se toimii. ei yhtään vakavampana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757