Olen kyllä todella vapautta kaipaava yksilö. Mutta olen samalla kaipaan sitä oikeaa ihmistä rinnalleni. Siksi haluisin vähän tietää millaiset merkit mulle sopii!
Mikähän merkki sopisi tuli-hevoselle!
6
1176
Vastaukset
- Santtu
Heips! Minäpä kerron mitkä sulle sopii.
Hyvin sopii:
Tiikeri
Lohikäärme
Hevonen
Vuohi (Lammas)
Koira
Aika hyvni sopii:
Rotta
Puhveli (Härkä)
Kukko
Sika
Ei sovi ollenkaan:
Jänis
Käärme
Apina- Santtu
g-pointman37 kirjoitti:
Varjojen kirja väitää ...Olen syntynyt 180167.
Jos olet syntynyt vuonna 1967 niin olet Tuli-Vuohi (Lammas). Olet vissiin aiemmin tulkannut oman juttusi väärin. Silloin kyllä sulle puhaltaa aivan uudet tuulet ;)
Santtu kirjoitti:
Jos olet syntynyt vuonna 1967 niin olet Tuli-Vuohi (Lammas). Olet vissiin aiemmin tulkannut oman juttusi väärin. Silloin kyllä sulle puhaltaa aivan uudet tuulet ;)
Katsonut niin kertoo kyllä hevoseksi.Samoin kuin M Schumacher....
- Santtu
g-pointman37 kirjoitti:
Katsonut niin kertoo kyllä hevoseksi.Samoin kuin M Schumacher....
Nämä kirjat ja netti sivut kyllä väittää toisin ja väittää sua Vuoheksi (Lammas)... Siitä en sitte tiiä. Nyt kehottasin sua kokeileen etsiä netistä ja hakee kirjastosta vaikka joku aiheeseen liittyvä kirja. iistä vois olla apua tulkitseen se mikä todella oot...
- Tulinen hevonen
Santtu kirjoitti:
Nämä kirjat ja netti sivut kyllä väittää toisin ja väittää sua Vuoheksi (Lammas)... Siitä en sitte tiiä. Nyt kehottasin sua kokeileen etsiä netistä ja hakee kirjastosta vaikka joku aiheeseen liittyvä kirja. iistä vois olla apua tulkitseen se mikä todella oot...
Tulihevosia syntyi viimeksi 21.1.1966 - 8.2.1967 välisenä aikana.
http://www.123chinesenewyear.com/chinese-astrology/horse.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707