Tahtoisin saada sanat näihin lauluihin:
1: Siinä lauletaan kertosäkeessä "Laula pyhä pyhä pyhä.."
Aika rauhallinen enempää en osaa..
Ja 2: Siinä alussa näin : "Mä juoksen eteen päin ja voitan palkinnon kaikkeni antaen vain sulle elän.. ja kerto: Hei! vuoria voin siirtää Jeesus mua vahvistaa...
auttakaa !
AUTTAKAA MINUU !
2
1832
Vastaukset
- linkin antaja
Tuolla taitaa olla pätkä siitä "vuoria voin siirtää" -laulusta:
http://deitti.kotisatama.net/suomi/forum2.php?id=11992&pag=1&PHPSESSID=84cser94tjjdt51mbvssdp6h35 - Sydämen silmäni avaa...
Tarkoitat varmaankin seuraavaa ylistysbiisiä?
Sydämen silmäni avaa Herra, sydämen silmäni
mä tahdon sut nähdä, mä tahdon sut nähdä.
Nähdä koroitettuna, loistaen kirkkauttasi
laske voimasi yllemme, kun laulan pyhä pyhä pyhä
Pyhä, pyhä, pyhä
mä tahdon sut nähdä.
TÄSSÄ SAMA ENGLANNIKSI:
Open the eyes of my heart Lord
Open the eyes of my heart
I want to see you I want to see you
To see You
high and lifted up,
Shining in the light of Your glory
Pour out Your power and love
As we sing holy, holy, holy
Holy, holy, holy Holy,
holy, holy Holy, holy, holy
I want to see you
I want to see you
oo siunattu sisko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860