Hiukan hämmästytti kun asensin F6:n (ilman X:ää ja ilman mitään lisäpaketteja) kun siitä perusasennuksen jälkeen puuttuvat man ja yum. Lisäksi verkko ei toimi dhcp:llä mikäli vetäsee oletusasetukset (lopputulos on että ip6 on vain päällä vaikka molemmat ovat asennusohjelman mukaan käytössä).
Erityisesti man puute täytyy kait olla bugi?
Fedora 6 ensi tunnelmat
3
614
Vastaukset
- Näsä
Verkko on minulla toiminut, mutta muutaman kerran on x-server ollut hukassa (not found) käynnistyksessä. Perjantai-iltaisen päivityksen jälkeen hukkaantui hiiren osoitin, enkä ole onnistunut sitä palauttamaan. Se kyllä on kuin piilotettuna, mutta ei näy ja senvuoksi hankala käyttää.
- taasen...
Asennus piti tehdä niin, että ei asentanut mitään ylimääräisiä paketteja asennusvaiheessa- siis kaikki järjestelmätyökalut jne piti jättää pois- muuten valitti joistain r i i p p u v u u songelmista (!!!) asennuslevyjen tiedostojen kanssa. Eihän nyt sellaisia v o i olla? Enivei, mitään pro-asetustakaan en siitä löytänyt, joten piti mennä ihan perusasennuksella. Yksi moka asennusohjelmassa oli myös Grub- sitä ei voinut asentaa asennuksen yhteydessä hdb:n MBR:ään- ainoastaan hda:n.
Nojaa, jokatapauksessa käytössä tahmaa koko paska pahasti vaikka ei muistinkäyttö ole mitenkään erikoinen. Tiedä sitten missä vika, pitäisikö odottaa uudempaa versiota vai mitä. - vesku_orig
olis mielenkiintoista kuulla missä raudassa noit ongelmia oli/on?
Itte asensin HP zv6000 -kannettavaan ja olen kyllä tyytyväinen. Esim. ongelmallinen ATi:n näyttis lähti heti tulille täydellä (1280x800) resolla.
Ainoa säädettävä oli wlan-yhteys mutta sekin lähti kun tarpeeksi väänsi (ja kiroili ja pieri!)
Mut edellä esitettyjä ongelmia ei ole ollut mulla laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980