Olen ihan aloittelija näissä astrologia-asioissa vaikka olen jo hyvässä keski-iässä. Nyt vasta olen oikeasti alkanut etsiä itseäni, kun takana on kaksi kariutunutta avioliittoa. Olen vesimies ja kiinalaisessa sika.
Osaako joku kertoa, mitä tämä yhdistelmä merkitsee. Millainen yhdistelmä olisi sopiva kumppaniksi, entä ystäväksi. Kaikki luonnehdinnat tulen ahmimalla ahmimaan!
Vesimies, sika
itsensä etsijä
2
1202
Vastaukset
- on,.,.,.,.,.
kaikkiruokainen, ihan niinkuin ihminenkin. Jos olet jo keski-iässä, niin eiköhän sinunkin pitäisi jo tietää minkälaisen ihmisen kanssa toimii ja minkälaisen ei?
- oinas-tiikeri
siinäpä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707