Jimi Pääkallo huonoin laulaja ikinä.. En tunne erityistä vihaa näitä tyypejä kohtaan mutta vitsi ku tekevät niin ala-arvoista musiikkia et ihmetyttää vaan..
Onko Technicolor Suomen kaikkien aikojen huonoin bändi?
8
600
Vastaukset
- kalvotaiteilija
Joo, aikamoista kuraa. Samaa kastia kuin muutkin "rock"bändit kuten Negative ja Lovex.
- Flutteri
Kyseinen äijä osaa laulaa. Kuuntele tarkemmin; Pehmeä, melodinen tunnistettava saundi. Biisit ovat suht peruskauraa kyllä, mutta ei huonoja. Mitä Negativeen ja Lovexiin tulee, kummassakin bändissä on taitavia soittajia. Jos itse genre ei miellytä ei sitä pidä huonoksi haukkuja sen takia.. Nimittäin huonoja sanan varsinaisessa merkityksessä eivät ole PISTE
Joo ja olen teini-iän ylittänyt jo.. - Shole
5 vuotta tämän kommentin jälkeen Negative on parantunut mun mielestä huimasti. En itse levyä ostaisi, mutta alkaa olemaan jo ihan oikean bändin kuuloista.
Technicolouri ei onneksi enää kai ole olemassakaan. Eikse Jimi Pk sillon uhonnut että stadionrokkia soittavat, mutta ura tyssäsi siihen kun ei löytyny tarpeeksi kämäisiä stadioneita.
- "F"
Surkea.
- jnbojo
Pääkallon bändi on/oli kyllä Technicolour.
- adffaff
Kyllä disco yhtye kilpailee samasta tittelistä. Aina kun tulee radiosta, niin tekee mieli ampua kuula kalloon...
- Guaranteen
Mitä vikaa Lovexissa on? Perustelut olisi kivoja.
Ja ei, en ole teini-ikäinen, sen olen ohittanut jo. No, verrantaan Lovexin kahteen ekaan levyyn Divine Insanity ja Pretender or Surrender nykyiseen albumiin Watch Out!, niin huomataan, että pojat ovat kehittyneet hyvin. Varsinkin laulaja Theon.
Myönnän, että osa edellisistä biiseistä kahdesta levystä, oli karseaa kuunneltavaa. Verrataanpa nykyiseen Watch Out! -levyyn, sitä on hyvä kuunnella, vaikka Theon lausuukin sanoja omalla tyylillään. Jotenkin, että edellisen sanan viimeinen kirjain ja seuraavan sanan ensimmäinen, yhdessä.
Esim. sanat Marble Walls. Theon lausuu tuon e:n ja w:n yhdessä.
Voiko Lovexia nykyään sanoa rock-yhtyeeksi? - spedex99
kyllähän se Tyrävyö oli kanssa yksi Suomen huonoimmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830