Mistähän johtuu älytön rypälehimo. En voi ohittaa niitä kaupassa olipa mikä vuodenaika tahansa.Olen
M56. Onko niiden jatkuva syönti terveellistä ?
Muita näkökohtia asiaan, kiitos !
Grapes wanted !
1
244
Vastaukset
- N25*
Minä myös pidän paljon rypäleistä, tosin himoa on vähän hillinnyt tieto niiden sisältämästä kalorimäärästä. 10 viinirypäleessä on melkein 50kcal, joten puolesta kilostakin tulee helpolla keskivertoaterian energiamäärä. Rypäleet tulisi myös pestä huolella, sillä niiden kuoressa voi olla kaikenlaisia myrkkyjä jne. En kuitenkaan usko, että rypäleiden jatkuvasta syönnistä mitään suurempaa haittaa terveydelle on. Itse olen asunut vähän aikaa Turkissa, jossa yhden syksyn aikana söin n. rypälekilon päivässä. Ei ollut terveydelle mitään vaikutusta, eikä himokaan valitettavasti lakannut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737