LORDI ON PARAS

mä2

MINUSTA LORDI ON PARAS. ENNEN TYKKÄSIN CRADLE OF FILTHISTÄ,CHILDREN OF BODOMISTA,TECHNICOLOURISTA JA O-ZONESTA.ENTÄ SINÄ?

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -:-

Kyllä Children of Bodom jyrää jonkun kämäsen Lordin millon tahansa. Lordi on hard rock bändi. Sorry... verbi onkin väärässä muodossa, muutetaanpa se imperfektiin. Lordi oli hard rock bändi (tosin ala-arvonen sellanen). Varsinaisia viisulaulajia ovat nyt. Mikä hevibändi edes kehtaa osallistua johonkin Euroviisuihin. Euroviisuvoitto on Lordin ainut saavutus, ja mun mielestä sekään ei oo mitään suurta. Euroviisut on ihan turhaa jauhamista, jonne kaikista huonoimmat artistit menevät esiintymään.

Lordikaan tee muuta kuin pikkulasten musiikkia (tuntuu uppoovan pienempiin lapsiin kybällä) ja muutenkin ovat lapsellisia, koska käyttävät aina niitä iänikuisia mörköasujaan.
      Ja nyt nous sitten juttu siitä, että ne ei voi mennä ilman niitä riepujaan linnan juhliin.(Jos nyt Halonen tyhmyydessään ne sinne kutsuu.)
      Turhia piipittäjiä, joilla ei ole mitään syytä edes katsoa sitä linnaa kohti, sanon minä!
      COB jyrää aina ja iankaikkisesti!
      Amen!

• Miss Kita

Ei tätä juttua koskaan kukaan tule ymmärtämään, joten turha minun on sinulle mitään Lordista selittää, kun et mitään tajua - haukut vain!

Lordi ON maailman PARAS bändi.

Toisin kuin Children of bodom on sellanen saatananpalvojabändi. Tai ei välttämättä, mutta silti ihan surkea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4322
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe