Harrastajateatteria Helsingissä?

Elina

Onko kellään tietoa Helsingin alueella toimivista harratajateattereista? Olisin kiinnostunut toimimaan mukana, mutta netistä etsiminen on toivotonta. Onko joku itse mukana jossakin teatterissa? Kertokaa ihmeessä!

5

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonnyjr

Moi!

Olen itsekin kiinnostunut teatteriharrastuksen aloittamisesta..mutta totta tosiaan harrastusmahdollisuudet ovat aika vähissä. Oletko itse minkä ikäinen?
      Olen suunnitellut tuoda ihmisiä kasaan ja perustamaan oman pienen kokoonpanon, jolla lähteä toteuttamaan teatterin eri ulottuvuuksia. Idea on vasta ajatuspohjalla mutta hyvinkin toteuttamiskelpoinen kunhan löytyisi ensin tila jossa harrastaa...

• hiihiihådfoh

-----------

hesasta.

• sonnyjr
        hiihiihådfoh kirjoitti:

-----------

hesasta.

joo niin siis unohdin mainita että helsingistä olen itsekin että halukkaat laittakaa vaan kommenttia! Ja kertokaa vaikka samalla vähän itsestänne...

• Elina
        sonnyjr kirjoitti:

joo niin siis unohdin mainita että helsingistä olen itsekin että halukkaat laittakaa vaan kommenttia! Ja kertokaa vaikka samalla vähän itsestänne...

Joo, oman ryhmän perustaminen on mahtava idea! Olis hauska olla mukana kehitelemässä ideaa eteenpäin, hieno kun se on :)Mmmm, ja helsingistähän minä myös. Ikää 17, tosin oon jo abi.
        Näyttelemistä en ole ihan hirveästi harrastanut, kolme (kai?) vuotta kuitenkin yläasteella teatterikerhossa ja ilmasutaidon tunneilla 2 vuotta samassa laitoksessa, että jonkun verran kuitenkin. Lukiossa näytteleminen jotenkin jäi ja harmittaa se. Kärpänen puri nyt vasta uudestaan, mut aika kipeästi :)

Jos haluut ottaa yhteyttä tai joku muu, niin osoite olis mulinamus@hotmail.com. Uh, olis niin mahtavaa päästä kehittelemään kaikkee kivaa ja omaa :D

• Nimetön

Hei

valitettavasti en saa nimimerkkiäni rekisteröityä, mutta sähköposti toimii jane050@yahoo.com

olisin itse kiinnostunut päästä mukaan harrastelija teatteriin koska olen mielestäni hyvä näyttelijä ja laulan. Näyttelen hienosti ja miulla on vähän kokemustakin. Osaan olla oikea jokerinaama ja oisi kivaa aloittaa uusi harrastus ja sitä mukaan myös tavata uusia ihmisiä. Minulla on taipumusta hieman ujostella, mutta se menee ohi. Osaan laulaa, mutta en soittaa mitään. Suvussani on laulajia ja mielikuvitustakin löytyy. Olen myös pöytälaatikko kirjailija ja muutenkin taiteellinen ihminen. Miten voisi päästä mukaan johonkin? Olen koulujen näytelmissä ollut mukana ja näytellyt mm. kapteeni koukkua..
      ja Tarzanin Janea, josta nimimerkkikin juontaa :)
      Myös prinsessa ruususessa olen näytellyt-tosin linnan muuria mut jokatapauksessa ja kivaa on ollut. Tai muistan tykänneeni. Paras roolini oli kyllä Kapteeni Koukku. Nämä on lasten esityksistä mutta olen valmis myös haastavampiinkin. Saikohan tästä mitään selvää? nO jaa saa laittaa postia jos jostain löytyy joku harrastelija teatteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe