14.- 15.11.- 06. Miittiristeilyn osallistujat

Kiitän järjestäjänä kaikkia risteilyyn osallistuneita, heitä, jotka tilasivat matkan joukkolipun mukana, sekä heitä, jotka hankkivat itse lipun ja tulivat mukaan joukkoomme pitkienkin matkojen takaa.

> Kiitän avustajaa jonka tuotteista nautimme.... Kiitos sinulle Stina04.

>Kiitän ohjelmassa mukana olleita, mehän laitoimme "nikkeinä" paljon peliin, mutta toivottavasti onnistuimme.

Jokaiselle teille kaunis kiitos.
Kiitos tulo- ja lähtöhalauksistanne, kiitos kiitoksistanne.

Oli ilo tutustua, saimme jokainen mahdollisuuden nähdä ja kuulla "ihmistä" erilaisten nimimerkkien takana.

Kun näen nimenne jollain sivustolla suomi24 palvelimella, ajattelen; " Hänet tunnen, ja muistan kuinka hauskaa meillä oli."

Kotoväkiki on ollu kyselemätä mittään, tulihan se selevitettyä juurta jaksain ja mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin, em minä ainakaan... kiittelen vaan.

Kiitoksin kaikkia muistaen MIITTI nikki, alias Tuoksuvattu.

Ps.

Saisiko Pikkujoulu - Miitti (maissa) kannatusta?

Se puhuttu ja toivottu kevät risteily sitten kohteeksi ensi vuoden puolella.

4

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salaista?

oon

• Ihmetyttää, kummastuttaa

Tosiaanko,,,oliko salaista kun ilmoitusta oli käyty lukemassa muistini mukaan yli 2500 kertaa?? Eipä tuo miitti ollut kovin salaista, vaan hyvin tapoihin kuuluu, että ei perästä kuulu,,,ainakaan niille jotka ei uskaltautuneet mukaan! Miitti oli jokaiselle halukkaalle tarkoitettu,,,ei varjomiitti, niitäkin täällä 'kuulemani' mukaan järjestetään!

• lueppa
        Ihmetyttää, kummastuttaa kirjoitti:

Tosiaanko,,,oliko salaista kun ilmoitusta oli käyty lukemassa muistini mukaan yli 2500 kertaa?? Eipä tuo miitti ollut kovin salaista, vaan hyvin tapoihin kuuluu, että ei perästä kuulu,,,ainakaan niille jotka ei uskaltautuneet mukaan! Miitti oli jokaiselle halukkaalle tarkoitettu,,,ei varjomiitti, niitäkin täällä 'kuulemani' mukaan järjestetään!

.......mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin .... jatkuu
        olisiko tämä sitä salaperäistä??

• salaista vaan
        lueppa kirjoitti:

.......mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin .... jatkuu
        olisiko tämä sitä salaperäistä??

hyviin käytöstapoihin kuuluvaa, että miitin tapahtumista ei huudella julkisesti muille
        se mitä siellä on ollut kuuluu vain paikalla olleille ihmisille (minä en ollut) ja turha siitä on hernettä nenään vetää jos ei kuule jälkeenpäin yksityiskohtia miitistä
        minusta oli kiva kuulla että siellä on ollut porukoilla hauskaa, se riitti mulle infoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6079
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5553
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3134
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2504
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2397
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2138
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1706
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe