Laulusuu

pölpöplpö

Harrastan kesäteatteri toimintaa, mutta mulla on yks tosi vaikee juttu. Mä inhoon laulamista. Se johtuu varmaan siitä että en osaa. Vaikka äiti sanoo että mulla on hyvä laulu ääni. (en tiedä millon kuullu, varmaan joskus ku olin 4.lk. [nyt oon jo 17.v]) Ongelma on se, että mä kehtaa laulaa, ja en osaa laulaa kovaa! Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa. Sitä meinaan. Onko jotain vinkkejä?
Tai jotain ihan mitä vaan laulu vinkkejä. Olis tosi kiva päästä laulaa jossain teatteri esityksessä. :) Toivon että joku osaa auttaa..

2

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa."

Celine Dion on ammattilainen, eli hän on käynyt aivan varmasti laulutunneilla. Jos sinulta löytyy nuottikorvaa, niin aloita laulutunnit (jos on mahdollista). Siellä opit oikean hengitystekniikan, jonka avulla äänen saa voimakkaammaksi ja kestävämmäksi.

• pophirvi

Oikeanlainen laulutuki olla pitää.. hengitys kuntoon ja ääni oikeaan paikkaan. Ei muuta kuin laulutunneille. Mutta ei pikkukylän musaopiston pilipali -maikalle oopperan alkeita vääntämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe