17 Vuotta lasissa ja kokiksi opiskellaan, mutta naama varsinkin poskien alue on usein rasvanen ja finnejäkin löytyy, millä noista ilkimyksistä pääsis? kokeiltu on Clearasilia ja Loreal men expert cleansing geeliä, finneille ei käy mitään ja rasvaisuuskin poistuu vähäksi aikaa vaan.
En kyllä käytä mitään kosteusvoidetta joten ehdottakaa jotain hyvää.
Apua finni ongelmaan
3
1200
Vastaukset
- Eucerinia
Moi,
ostin Eucerinin impure skin-sarjan kuorivan puhdistusgeelin, saman sarjan kasvoveden ja kosteusvoiteen. Koko roska maksoi noin 40€, mutta vaikuttavat tosi hyviltä. Kosteusvoide on aika must mikäli meinaa päästä finneistä oikeasti eroon.
Kasvojen pesu aineella, (kasvovesi) ja sitten kosteusvoide päälle, aamuin illoin. Pitäis toimia.
Kyllä ne finnit sulta katoaa aikanaan. Mullakin oli ton ikäisenä sama ongelma, kyllä witutti.- kyllä
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
- roacuttan
kyllä kirjoitti:
minä olen käyttänyty skinorenia ja auttaa joo. Saattaa olla, että kesällä on finnitön ja terve iho. ollaan jo voiton puolella. Kestämistä...
Jos todella haluat finneistä eroon ja kestät raskaan kuurin, niin mene ihotautilääkärille ja hae roacuttan kuuria. Finnit lähtee, mutta sitten taas toisaalta itselläni aika ilkeitä sivuoireita kyseisestä kuurista, mm. huulien- ja silmien kuivuminen.
Kuuri muistaakseni 4-6kk. Finnit lähtee takuuvarmasti poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757