suomalainen

webhotelli

Is there any finnish hosting service that offers control panel in english?
Thank you for your answers.

9

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lemmis
      • ...........

Thank you for your suggestion!
        Yes,after checking out a couple of hosting services I noticed most of them have cpanel in english.

• jeppista

www.futuron.org
      working well...
      and very cheap

• generon

Futuron is cheap but service level and uptimes are very poor. Try by google: "webhotelli"

• exf

Syvältä ja en suosittele kenellekään. Kummasti tuli perintätoimistolta lasku - Futuronilta ei yhtään! - vaikka olin peruuttanut palvelun monta kuukautta ennen edellisen sopimuskauden alkamista. Asiakaspalvelusta ei oo mitään hyvää sanottavaa saati toiminnasta sitten.

• möhköfantti666
        exf kirjoitti:

Syvältä ja en suosittele kenellekään. Kummasti tuli perintätoimistolta lasku - Futuronilta ei yhtään! - vaikka olin peruuttanut palvelun monta kuukautta ennen edellisen sopimuskauden alkamista. Asiakaspalvelusta ei oo mitään hyvää sanottavaa saati toiminnasta sitten.

jep futuronin toiminta on kyl hanurista mullekin tuli perintatoimistolta lasku vaik futuronilta ei ollut tullut ensimmäistäkään

• niin samaa
        exf kirjoitti:

Mäkin irtisanoin sopimukseni reilusti ennen uuden kauden alkamista, silti vaan tuli äsken perintätoimistolta karhukirje. Sitten kun viimein futuronilta suvaittiin vastata sähköpostiini, niin sanottiin, ettei irtisanomiseni ollut pätevä. Joo, en tajuu. Maksoin sen karhun, mutta valitan kuluttajansuojaan ja suunnittelen oikeustoimia. Muitten pitäis tehdä sama.

• RTD
        generon kirjoitti:

Futuron is cheap but service level and uptimes are very poor. Try by google: "webhotelli"

Tämä firma harrastaa 2 kertaan laskutusta samasta asiasta ,kirjanpito on sekaisin ja supportti on todella huono...lupaavat paljon ,antavat vähän.
        arvosano menee miinuspuolelle.

• entinen asiakas
        niin samaa kirjoitti:

Mäkin irtisanoin sopimukseni reilusti ennen uuden kauden alkamista, silti vaan tuli äsken perintätoimistolta karhukirje. Sitten kun viimein futuronilta suvaittiin vastata sähköpostiini, niin sanottiin, ettei irtisanomiseni ollut pätevä. Joo, en tajuu. Maksoin sen karhun, mutta valitan kuluttajansuojaan ja suunnittelen oikeustoimia. Muitten pitäis tehdä sama.

Pysykää poissa futuronista jos ette halua menettää rahojanne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe