Tulkaa kaikki kertomaan omat lordi fani tavaransa! (itse kerron sitten kun tänne tulee viestejä)
Kaikki mukaan!!
Kaikki tänne!
11
340
Vastaukset
- KITA 2
NO MÄ KYL SANOIN ETTÄ HÄIVYN MUTTA PITIHÄN TÄÄLLÄ NYT VIELÄ YHESTI KÄYÄ. MINULLA ON 5 JULISTETTA, LUKUJÄRJESTYS, NAAMARI,2 PAITAA, KIRJA JA PIPO.
- sitten vaan:
mun lordi fani tavara on aina katse avara, tai sitten siankamara, ja lopuks kirveen hamara.
- No emmä tiiä!
Lisää lisää vaan!! Kerron omani sit ku tulee lisää viestiä!!
Kaikki tänne vaa!!- Lady Awa
Mulla on:
The Arockalypse levy
2 DVD:tä
2 kirjaa
5 julistetta
Awalta nimmari
sikana lehtileikkeitä,kuvia ja haastiksia. :) - election
Lady Awa kirjoitti:
Mulla on:
The Arockalypse levy
2 DVD:tä
2 kirjaa
5 julistetta
Awalta nimmari
sikana lehtileikkeitä,kuvia ja haastiksia. :)Muutama juliste löytyy.
- KITA 2
JA MULLA ON MYÖS AROCKALYPSE...
- Miss Kita
Mulla on Lordi-pokkari oma Lordi-kirjaseni (omatekemäni) ja omatekemäni kirjanmerkki, The Arockalypse-cd Lordin vanhempi kappale Devil is a loser eräällä kokoelmalla, 3 julistetta ja... ei muuta :) Joululahjaksi olisi tulossa Mie Oon Lordi-kirja.
- KITA 2
Miss Kita kirjoitti:
Mulla on Lordi-pokkari oma Lordi-kirjaseni (omatekemäni) ja omatekemäni kirjanmerkki, The Arockalypse-cd Lordin vanhempi kappale Devil is a loser eräällä kokoelmalla, 3 julistetta ja... ei muuta :) Joululahjaksi olisi tulossa Mie Oon Lordi-kirja.
MEILLEKIN ON TULOSSA JOULULAHJAKSI MIE OON LORDI KIRJA.
- No emmä tiiä!
Cd-levyt:
Get Heavy
The Monsterican Dream
Monster Show
Arockalypse
Arockalypse - Special Edition
Singlet:
Who's Your Daddy
Kirjat:
Mie Oon Lordi
Hirviön tarina
Dvd:
The Kin
The Market Square Massacre
Muita tuotteita:
Lordi(cola) pullot(jossa on Awa, Amen, ox, Lordi, Kita ja myös se missä on koko yhtye)
Pelikortit
Kyniä
Kumi
Kettinki
Paita(Hard Rock Hallelujah)
Julisteita
Lehtileikkeitä
Kuvia
Ite tehtyjä tarroja
Tauluja(5kpl)
Ja siinä ne tais sit ollakki!- KITA 2
Onko sulla oikeesti noi kaikki? Ei mulla ole läheskään noin paljo lordi fanituotteita.
- No emmä tiiä!
On siinä kyllä menny rahaa aika paljon mutta ei se mitään meinaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982