Onko Mariella kiva laiva?
Itse olen laivana tykännyt Isabellasta, joka on pieni mutta riittävän iso laiva.
Viking Mariella?
16
1953
Vastaukset
- paras noista
Viking Linen laivoista, jotka kulkevat manner Suomesta.
- hermiitti
Taidan sitten mennä vielä ennen joulua laivalle, kun Viking Clubin jäsenille on niin hyvät tarjoukset.
- Sympalle
hermiitti kirjoitti:
Taidan sitten mennä vielä ennen joulua laivalle, kun Viking Clubin jäsenille on niin hyvät tarjoukset.
Koska SiljaClubilaiset sai hyvät tarjoukset, tosin itselläni matka jo varattu 15.12.
- hermiitti
Sympalle kirjoitti:
Koska SiljaClubilaiset sai hyvät tarjoukset, tosin itselläni matka jo varattu 15.12.
Jos kerta sait niin hyvän tarjouksen, niin paljonko pulitat? Ei varmaan 200 euroa riitä. :D
- niin ei riittän 200
hermiitti kirjoitti:
Jos kerta sait niin hyvän tarjouksen, niin paljonko pulitat? Ei varmaan 200 euroa riitä. :D
Koska menen Silja luokassa ja on Pe lähtö ja sis. ruokailut menossa Wallmans illallinen siinä 400€ se oli kahdelta, mutta jos olisin hallunnut mennä 6€ niin olis sekin onnistunut.
- hermiitti
niin ei riittän 200 kirjoitti:
Koska menen Silja luokassa ja on Pe lähtö ja sis. ruokailut menossa Wallmans illallinen siinä 400€ se oli kahdelta, mutta jos olisin hallunnut mennä 6€ niin olis sekin onnistunut.
Mulla ei oikein rahat riitä yli 400 euron risteilyihin. Menen mielummin Vikingillä, kun saan ikkunallisen hytin ja ruuat 88 eurolla.
- ja unohtui
niin ei riittän 200 kirjoitti:
Onhan tuo Viking Clup tarjous 20€ ihan kiva, mutta mitään muita kunnon etuja et Viking Clubista saakkaan. Ja jos Siljan Turisti II tai Vikingin C-luokan hytti pitäis valita niin Siljan Tur II.
- ole varaa
hermiitti kirjoitti:
Mulla ei oikein rahat riitä yli 400 euron risteilyihin. Menen mielummin Vikingillä, kun saan ikkunallisen hytin ja ruuat 88 eurolla.
Mutta me säästetään jotain tiettyä luksusta varten niin että käydään harvemmin laivalla tänä vuonnakin esim vain 6 kertaa. Ja muut on juuri alennus lähtöjä jossain tur-prome luokissa.
Ja sä olet varmaan niitä joilla on omat eväät mukana jos se risteily on kalliimpi kuin tuon 200€
Käytän muuten molempia varustamoita Vikingiä suosin silloin kun menen Tallinnaan, muuten siljaa. Vaikka Tallink omistaakin siljan niin Tallink ei ole mitenkää vakuuttanut asiakas palvelu taidoillaan.
Hyvää matkaa sinullekin m/s Mariellalle. Se on Vikingin ykös laiva. En osaa sanoa miksi se on minuun tehnyt vaikutuksen. - jo silmät
hermiitti kirjoitti:
käteesi. Viking Linellä on samat tarjoukset kaikille . Olit sitten Viking Vlubin jäsen tai et niin aina samat tarjoukset. Viking Clubilla ei ole mitään tekemistä sinun risteilysi hinnan kanssa. Turhista turhin Clubi.
- toope
jo silmät kirjoitti:
käteesi. Viking Linellä on samat tarjoukset kaikille . Olit sitten Viking Vlubin jäsen tai et niin aina samat tarjoukset. Viking Clubilla ei ole mitään tekemistä sinun risteilysi hinnan kanssa. Turhista turhin Clubi.
Et siis ole Viking Clubin jäsen, koska et ole saanut näitä kahdenkympin A-hyttitarjouksia
sähköpostiisi? Netissä on nytkin 50€:n B-hyttitarjous, muttei näitä 20€:n A-hyttejä.
- keskusteluissa
nimimerkki sos;in kirjoittama matkaraportti m/s Mariellan Tukholmanristeilystä, lue sieltä.......
- hermiitti
Saa kyllä kertoa lisääkin mielipiteitä Mariellasta.
- tässä niitä
Mariella on ihan ok, ei minua kovin säväytä, muttei ole mitenkään vastenmielinen. Kohtalaisen hyvässä kunnossa, paljon paremmassa sisätiloltaan kuin esim. samanikäinen Silja Festival.
Perus-hytit ovat aikalailla samanlaisia kuin Isabellalla ja sen sisaruksilla. Mariellalle on juuri rakennettu uusi disko, siitä en vielä paljoa tiedä.
Palvelu on ollut laivalla sekä hyvää, että äärettömän huonoa.
Yökerho on tilavahko ja siellä on ollut hyvä meininki; tuurista ja ajankohdasta silti kiinni.
Sauna-osasto on kelpo paikka 2.kannella, vaikka ainakin tilaussaunassa ikä jo näkyy. Talvella jäiden aikaan siellä oli aikamoinen meteli.
Tax-free oli ennen pieni ja ahdas, nyt kuulemma parempi.- se on tämäkin
Tax-freessä on nyt saman oven takana parfyymit ja viunat. Lienee hyttejäkin rempattu sillä panin merkille parkettilattian (A-luokka, 4 krs.).
se on tämäkin kirjoitti:
Tax-freessä on nyt saman oven takana parfyymit ja viunat. Lienee hyttejäkin rempattu sillä panin merkille parkettilattian (A-luokka, 4 krs.).
on allergiahyteissä, ei niitä oo rempattu.
- hermiitti
Olis tehnyt mieli lähteä taas laivalle, mutta en jaksa hengailla yksin laivalla kahden päivän risteilyä. Toivottavasti tammi-helmikuussakin tulee Vikingiltä tai Siljalta hyviä tarjouksia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114