mistä suomalaiselta sivulta tai mistä kaupast vois ostaa duncan flying panda jojoja?!?!?!?! AUTTAKAA!!!!
duncan jojon tilaaminen netistä
3
770
Vastaukset
- yo-yo
Suomessa ei pahemmin myydä jojoja. Puhun nyt kuulalaakeroiduista, kilpatason välineistä mutta sen varmaan tiesitkin. Olen itse nähnyt useissa Prismoissa, parissa Citymarketissa sekä yksittäisissä lelukaupoissa Duncanin Freehand 2:ia. Erittäin toimiva perusmalli, joka mielestäni on flying pandaa parempi. FH2 on paljon kapeampi, joten offstring kikkailu vaikeutuu ainakin alussa.
Laita uutta viestiä, jos kiinnostuit. Viestisi on näköjään hieman vanha mutta toivottavasti autoin. Jos halut kysyä aiheesta jotain muuta olen käytettävissäsi. - jojo
mee www.euro-yo.com osotteeseen sielt saat halval kaikenlaisii jojo yoyojam, duncan hubstackei
- Palle Ramsted
Jokunen D uncan -jojomalli löytyy Suomessa myynnistä tuolta:http://www.superkauppa.fi/lelut/ulkoleikkeihin/jojot.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653