on lordin the arockalypse special edition levy´? minulla ei ole. ja kuuluko levyllä jäsenten äänet?
kenellä...?
3
211
Vastaukset
- Lady Awa
No siinä on se kauppatorinjuhla kommenttiraidalla ja siinä ne kaikki jäsenet kommentoi sitä (istuvat studiossa katsovat sitä nauhalta ja se äänitetään) :) Siinä on hyvä kohta kun on se devil is a loser ja ku lordilla on se "päänahka" silmillä ja Kita sanoo "tuo on tommonen leatherface" ja Awa kysyy kahtee kertaan "ai mikä?" ja ku kita sanoo" no sellanen leatherface,sellanen mikä on kaikis kauhuleffois" ja sit awa sanoo" aai.en mä tiedä ku en mä uskalla niit kauhuleffoi kattoo"
ja sit kita sanoo "ei ku nyt otetaa tää uusiks ja sanot et tykkäät kaikista kauhuleffoista"
Se on nii hauska! :D ja ne kommentoi sitä esiintymistä ym. Kandee ostaa! ja sit siin on se ateenasta ...Kandee ostaa!- ..lenja..
ja sitten se kohta missä alkaa se would your love a monsterman- alkusoitto/rytmi/vai mikä se oli, ja lordi sit siinä sanoo että " tästähän tulee awalle mieleen vähän tuo depeche mode, taitaa tulla joo." ja awa vastaa sitten niin söpöllä äänellä että "tulee tulee.." :)
ja tosiaankin: KANNATTAA ostaa!
- Kalma 4
Vähä mahtava levy muuten!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917