Tämä kannattaa lukea. Ihan teidän itsenne vuoksi. Sisältää suorasanaista tekstiä (kirosanat sensuroitu kumminkin) ja paljon opittavaa Lordi-vihaajille. Toki olisin kiitollinen, jos muutkin lukisivat. (Tämä teksti löytyy myös nyt riittää!!!!-keskustelusta)
Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
%%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja!
TÄMÄ TÄYTYY KAIKKIEN LUKEA
13
422
Vastaukset
- Lady Awa
Sähän SANOIT JUST SEN MIKÄ PITÄÄKIN!
En osaa pukea sanoiks sitä miltä musta tuntuu! :D
MAHTAAVAA! :DDDDDDDD
Muuten kuinka vanha olet?- KITA 2
Ette näköjään tiedätte että jokaisessa on vihailijoita! Mutta sanon viimeisen kerran että mä en puhunut lordista yhtäkään vaan sen kanssa jolla oli nimimerkki lady awa! Hänen kanssa tuli vähän riita!!!
- Lady Awa
KITA 2 kirjoitti:
Ette näköjään tiedätte että jokaisessa on vihailijoita! Mutta sanon viimeisen kerran että mä en puhunut lordista yhtäkään vaan sen kanssa jolla oli nimimerkki lady awa! Hänen kanssa tuli vähän riita!!!
meille tuli riita vai? :o
En tiennykkään :/
- Lolll
Hehe,vittua sä selität runkku.. Lordi on kovin perseestä,ei sitä voi muuttaa!!=)
- awa.jr
tuutko sä vaan puhumaan pahaa toisten mielipiteistä!?vähän on lapsellista!!!!!!
- Miss Kita
Sinä olet itse ihan perseestä! Siis täys paskaa Lolll
- Lolll
Niin,taidat omata jotain telepaattisia kykyjä=)..
- amen
mä rakastan lordii
- AWEM
MÄ OON IHAN SIKA RAKASTUNU LORDIIN
- amen jr.
en voi sietää niitä jotka haukkuu lordii. Mulla on ittelläni kerho johon etin tosi lordi faneja
- AWEM
Joo sen kerhon nimi on nimittäin hrh ja sihen voi ilmottauttuu joskus sitten VAIN TOSI LORDI FANEILLE
- awem
olen juuri samaa mieltä miskitan kanssa!mutta kaikki lordi fanit voivat tulla kerhooni H.R.H
- awa.jr
haluaisin liittyä kerhoonne jos vain käy.miten voisin auttaa itseäni että pääsen mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997